Egy
nap a
kitartásról

M

Kattints a gombra a képek megtekintéséhez.



Képek megtekintése

Kapunyitás 9h-tól, megnyitó 10h-kor kezdődik.

Az esemény teltházas, minden jegy elkelt!

 

A nagy teljesítmények mögött ezer és ezer csakazértis pillanat van: helyzetek, bukások, tévutak. A hatodik Forbes Flow-n megmutatjuk, hogy a Forbes történetek mögött ugyanolyan hús-vér emberek állnak, mint te. Üzletemberek, sportolók, művészek és generációváltók, akik kitartásukkal, akaratukkal elérték, amit kitűztek maguk elé.

 

Vendégeink voltak:

Apró Anna



„Az egyik legcápább cápa” – mondta róla egyik befektetőtársa a Cápák című üzleti műsor után. Apró Anna modellként bejárta Ázsiát, aztán jogot tanult, majd apja halála után a családi cégbirodalmat vette át édesanyjával – erőltetett menetben. 2016-ban egy véletlen folytán került a kockázati tőkebefektetéssel foglalkozó Oxo Holdings környékére, ma a csapat egyetlen női tagja. Elszánt üzletasszony, akinek 29 évesen az van a névjegyére írva: kockázati tőkebefektető. Igazi Forbes Flow történet az övé!

Lengyel Tamás



Társával online piacteret indított a szereplőkre vadászó produkciók (színházak, filmek, reklámok) számára. Komoly régiós tervek vannak előttük, 120 milliós befektetés mögöttük. Lengyel Tamást sorozatszínészként ismerte meg az ország - pedig van egy másik oldala is: a sorozatvállalkozó.

Fehér Gyula



A Ustreames Fehér Gyulát már Ashton Kutcher is betalálta azzal, hogy mutasson neki érdekes startupokat a régióban. Gyula pedig Pistyur Verát kérte meg, hogy rakja össze a listát. A két feketeöves startup-szakértő barátsága messzire nyúlik vissza. „Éreztem, hogy menne ez nekünk igazi téttel is” – mondja Gyula most, hogy megalapították közös befektetőcégüket, az Oktogon Venturest, és belekezdtek az igazi vadászatba. Hegymenet, még mielőtt a nagypályások betörnek a régióba, de nekik ez is megy.

Pistyur Veronika



Pistyur Verával már egy röpke találkozás is inspiráló. Nem véletlen, a volt műsorvezető jó ideje benne van a startup világ vérkeringésében, így amikor Fehér Gyula megkereste azzal, hogy csináljanak közös befektetőcéget, egy percig sem habozott. „Hatodik érzéke van a startupokhoz” – mondja róla az üzlettárs. Az Oktogon Ventures most összesen húszmillió euróból vadássza a régió startupjait. Nehéz menet? Lehet. Elég edzettek hozzá? Egészen biztosan.
Minden idők legjobb női sakkozója

Polgár Judit



Tom Szaky



Tom Szaky küldetése és története sohasem lehetne aktuálisabb, mint a zerowaste jelszót harsogó korunkban. A kopott farmeres, laza Tom valójában több millió dolláros startupok alapítója. A Terracycle és a Loop – Tom projektjei – nemes célért küzdenek: meg akarják szüntetni a szemetet.

Csányi Gabriella



Húszas évei közepén jár, mégis hihetetlen tüzes, okos, céltudatos. A Csányi második generáció egyetlen lány tagja tudja mit akar, és ha kell, napokig nem alszik, akkora venne a küldetéstudat. Mesterdiplomája után Londonból és Budapestről épít startupot, társaival lokálokat, helyieket hoznak össze érdeklődés alapján a turistákkal, hogy azok minél autentikusabb élményeket élhessenek át az utazás alatt. Nem ül bele a kényelembe, családnév ide, vagy oda, saját sikerekért küzd.

Vekerdy Tamás



Az ország pszichológusa, akitől generációk tanultak a gyereknevelésről. Az iskolarendszer kritikájában kíméletlen, de nem csak a levegőbe beszél: részt vett Solymáron a magyarországi Waldorf-óvoda és -iskola megszervezésében, 1991 óta a nappali Waldorf-tanárképzés szervezője és vezetője. Szenvedélyesen szereti a szakmáját, azt vallja, az egészséges felnőttkorhoz elengedhetetlen a sok gyerekkori mese, és itt a meseolvasásra gondol.

Vecsei H. Miklós



Generációs ikon, de nem az a 2019-es influencer fajta. Vecsei H. Miklós hiába 27 éves, a hagyományos értékekben – a vallásban, mi több, a színházban és az olvasásban – hisz. A Pál utcai fiúkkal „betörő” művész alkotócsoportot vezet, gyerekeket tanít, beindította a POKET zsebkönyv projektet, a TED-en ad elő. A Forbes Flow egyik legkarizmatikusabb, ugyanakkor legfiatalabb előadója lesz.

Kelen Anna



A munkája a szenvedélye, és ennél nagyobb szakmai sikert talán egyikünk sem kívánhat. Ha valaki, akkor Kelen Anna – a Virág Judit Galéria munkatársa – igazán flowban van, igaz, a munkatárs titulusért is meg kellett küzdeni. Virág Judit lányának időbe telt beletanulni az aukciók világába, és az első önálló döntésért is meg kellett harcolnia. Mára saját nevén, művészettörténészként tartja számon a szakma, sikerült önállóan is elismerést kivívnia. Története sok tanulsággal szolgál.

Enyedi Ildikó



Egymilliárd forintos gyártási támogatás – magyar rendező még sosem dolgozott akkora büdzséből, amennyiből Enyedi Ildikó Füst Milán regényét fogja filmre vinni. A Testről és lélekről című mozijával eljutott az Oscar-jelölésig, de nem az a sztár típus. Inkább megmondó, kiálló, gondolkodó, mentor. Hogyan lett sikeres rendező, és miként navigál a nem egyszerű filmes világban? Erről is mesél majd.

Istenes Bence



Welcome to the show, Ben! – köszöntötte Bencét az X Factor Deutschland Facebook-oldala. A még csak harminckét éves magyar műsorvezetőnek van mit ünnepelnie . A VIVA tévéből induló, németül folyékonyan beszélő Istenes Bence nagyot ment az utóbbi években: médiatörténelmet írt azzal, hogy ő az első magyar, aki külföldi show-műsort vezethet. Ambíció ide vagy oda, kellett hozzá bevállalósság, hogy a magyar sikerek rutinja után nekiinduljon Németországnak.

Kling Szandra



Kling – ha valaki itthon garázskaput keres, az elsők közt ugrik be ez a családnév. A csaknem százéves műhely apáról fiúra szállva nőtt milliárdos forgalmú vállalkozássá. A legfiatalabb lány, Kling Szandra öt évvel ezelőtt dobta be egy családi ebéden, hogy szívesen dolgozna a cégben. Munkásruhában kezdte, ma stratégiai igazgató. Pedig a létramászás nem volt egyszerű, „ajtócsapkodással indultak a dolgok” – mondja. Fent és lent, elköteleződés és jövőkép: igazi fejlődéstörténet Szandráé.

Vanicsek Olivér



Vanicsek Olivér, még nem volt 28 éves, amikor az Aranyélet záró évadának társszerzője lett. Jövőre saját könyve jelenik meg Magyarországon és hollywoodi ügynöke van, aki a forgatókönyv ötleteivel házal. A forgatókönyvírást először csak könyvekből tanulta, később a New York Film Academy ösztöndíját is megkapta. Amikor írni kell, leginkább éjszaka dolgozik.

Daria Illy



Tudtad, hogy az Illy kávémárkát egy magyar alapította? Illy Ferenc Temesváron született, még 1933-ban hozta létre az Illy Café-t Triesztben. A cég azóta is családi tulajdonban van; Daria Illy, az alapító dédunokája és a cég egyik igazgatója kizárólag a Forbes Flow miatt érkezik Magyarországra.

Ifj. Bárány László



Hogy milyen lehet ötödik generációnak lenni? Idősebb Bárány László apja és nagyapja is a baromfiszakmában utazott. Ő Európában is számontartott családi cégbirodalmat épített a Master Good vállalattal, amit már a fiai visznek, és amit az unokáira hagyna. A generációváltást kierőszakolták a fiúk, de ma már emiatt mindenki komfortos a saját szerepében. Ifjabb Bárány Lászlóval is beszélgetünk a Flow-n; igen, ő a legújabb a Bárány dinasztia generációi közül.

Baji Balázs



Február elején még azt nyilatkozta, hogy nem húzná az időt, 2019-ben meg akarja szerezni az olimpiai kvótát, három nappal később egy edzésen rosszul vett gát miatt már a kórházból posztolt Instagramra. Jó készséggel nyúl a közösségi médiához és kommunikál a több mint 13 ezer követőjével. Baji Balázs az első és egyetlen magyar futó, aki világbajnokságon érmet nyert, élete 13 másodpercére az El Caminón hangolódott. És ha kell, még a kutyádat is meggyógyítja, hiszen civilben állatorvos.

Lévai Balázs



Bálint a milliárdos cégcsoport ügyvezetője, Balázs meg „szétutazza” az agyát. A két Lévai fiú nagyon megindult a BioTechUSA táplálékkiegészítő-bizniszével, folyamatosan növekednek, a legnagyobb magyar családi cégek között vannak. Ehhez a bevételnövekedéshez hatalmas volument kell értékesíteni, amelyben a Balázs által irányított teljes kereskedelmi osztálynak nagy szerepe van. Fiatalok, motiváltak, kritikusak: a BioTechUSA cégnek jót tesz az új generáció. 

Lévai Bálint



Jöttek, kritizáltak, javasoltak, majd a húszas éveik közepén megkapták a családi cég vezetését. A két Lévai fiú, Bálint és Balázs durván felpörgeti a BioTechUSA táplálékkiegészítő-bizniszét, alig van olyan piac, ahol ne növekedtek volna, a Forbes legnagyobb családi vállalkozásokat soroló listáján is szerepelnek. Lévai Bálint a BioTechUSA cégcsoport ügyvezetője, milliárdos cégcsoportot vitt már 30 évesen.
tulajdonos, ügyvezető igazgató , Naturtex

Gellért Balázs



tulajdonos, ügyvezető igazgató , Naturtex

Ifj. Gellért Ákos



Virágh András



Annak idején a Virágh házaspár az elsők között alapított kft.-t, az első megrendelésük 100 darab márkázott golyóstoll volt. A reklámajándékokkal foglalkozó, ma már sokmilliárdos forgalmú cég immár egy laza nemzetközi rendszerben működik. A Spark Promotions az új generáció, Virágh Attila ötlete volt. Különösebb kötöttségek nélkül, de egy márkanév alatt veszik meg az árut, és adják ki a katalógusokat, amelyeket többféle kultúra igényei és ötletei tesznek izgalmassá. A másik testvér, András a nagyvállalati gondolkodást hozta a cégbe, így menetelnek tovább az angyalföldi gigaraktárból.

Virágh Attila



Annak idején a Virágh házaspár az elsők között alapított kft.-t, az első megrendelésük 100 darab márkázott golyóstoll volt. A reklámajándékokkal foglalkozó, ma már sokmilliárdos forgalmú cég immár egy laza nemzetközi rendszerben működik. A Spark Promotions az új generáció, Virágh Attila ötlete volt. Különösebb kötöttségek nélkül, de egy márkanév alatt veszik meg az árut, és adják ki a katalógusokat, amelyeket többféle kultúra igényei és ötletei tesznek izgalmassá. A másik testvér, András a nagyvállalati gondolkodást hozta a cégbe, így menetelnek tovább az angyalföldi gigaraktárból.
alapító, CTO, Diabtrend

Havlik Tamás



alapító, CEO, Diabtrend

Havlik Marcell



tulajdonos, Instant Place

Faludi Nóra



alapító, tulajdonos, Hard Dog Race

Púza András



Sebő Gyula



A gitárosból lett kutyakiképző olyat tett, amire alig volt példa a rendszerváltás óta: saját fejlesztésű, hazai gyártású termékkel a világpiacon ismert márkát hozott létre. A Julius-K9 hámokból 80 országban több mint 10 millió példányt adott már el, de nem pusztán terméket, hanem életérzést és filozófiát kínálnak a kutyásoknak. Európát már meghódították, küszöbön az áttörés Amerikában.

Molnár Peggy



Kisebbik lányánál nagy gondot okozott a fogzás, ám Molnár Peggy hiába kereste az ideális nyálkendőt, nem találta. Nekiláttak varrónőjével, és fejlesztettek egy terméket, a termékből szettek, a szettekből meg üzlet lett. „Négy év távlatából rájöttem, hogy ki kell mozdulnom, az életminőségemen akartam javítani” – mondja Peggy arról, miért nőtte ki a bolt az online kereteket, és valósult meg fizikai formában is. A Peggy Baby ma már nem csak saját termékeket forgalmaz
tulajdonos, Adamo-Hammock

Németh Ádám



tulajdonos, Adamo-Hammock

Némethné Szabó Csilla



Deák Dóra



Egy liter használt sütőolaj és zsiradék száz köbméter vizet szennyezne be – amit a piacvezető Biofilter Zrt. begyűjt, az nem erre a sorsra jut. Deák Dóra és Brigitta hatalmas ipari hordók előtt pózolnak a Forbes cikkében. Ők már az az új generáció, amelyik tudja: nincs szexibb az újrahasznosításnál. Édesapjuk, Deák György hulladékgyűjtő kisiparosként kezdte, ma milliárdos forgalmú, hulladékfeldolgozással foglalkozó́ családi cég tulajdonosa, ahol épp elkezdődött a generációváltás.
digitális- és üzletfejlesztési igazgató, RTL Magyarország

Grósz Judit



Barna Zsolt



Barna Zsolt a Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft. (WSZL) ügyvezető igazgatója. 1996-ban kezdte szakmai pályáját a Waberer’s jogelőd cégénél, ahol különböző vezető tisztségeket látott el raktározási és disztribúciós területeken. Iparági tapasztalatai több, mint 20 évre vezethetők vissza. Barna Zsolt irányítása alatt a WSZL Magyarország piacvezető logisztikai szolgáltatójává vált, amely kiemelt hangsúlyt fektet az ember centrikus vállalati környezetre, az ügyfélközpontú vevői kapcsolatokra, ill. az innovatív technológiák fejlesztési támogatására. Véleménye szerint, az a menedzser lehet sikeres, aki „együtt lélegzik” az általa vezetett szervezettel, és teljes „mélységben” részt vesz a vállalat mindennapjaiban. Ez jelenti számára a legfőbb vezetői értéket.
tulajdonos, Bomo art

Boldizsár Károly



tulajdonos, Wuuff

Fagyal Sándor



tulajdonos, Nemiskacat Látványműhely

András Tünde



Tulajdonos, Nemiskacat Látványműhely

Szendrődi Enikő



Tulajdonos, Waff

Gallai Gábor



Hub Hub by HB Reavis ..
Business Development Manager, HubHub Budapest

Ivánka Iván



Hub Hub by HB Reavis ..
marketing szakértő, DLX MEDIA

Dallos Zoltán



Hub Hub by HB Reavis ..
ügyvédjelölt, partner, Taylor Wessing

dr. Radnai Noémi, dr. Ódor Dániel



Ékes Ákos



Több mint 25 éves banki értékesítési és stratégiai tapasztalattal immáron 5 éve vezeti a K&H Bank családi vállalatok kompetenciaközpontját is. Elkötelezett abban, hogy csapatával a magyar cégtulajdonos családoknak minél több segítséget nyújtson ahhoz, hogy például a generációváltás vagy az üzletfejlesztés a lehető legsikeresebben működjön. Kollégáival több mint 1200, (legalább 1 milliárd forint éves árbevételű cég) tulajdonos részére szerveztek már szakmai rendezvényeket, és közel 70 NextGen vett részt a K&H NextGen Akadémia programban, mely egy generációváltást támogató fejlesztési programsorozat.

Boross Dávid



A gimnázium mellett már dolgozott a szülei alapította Oázis Kertészetnél, majd a közgazdasági tanulmányait felhasználva aktívan terjeszkedő franchise rendszerré szervezte a céget. Az időközben vállalkozásból vállalattá lett Oázisnak előbb a marketing és hálózatfejlesztési vezetője, majd édesapját követően ügyvezetője, testvéreivel tulajdonosa lett. Mivel saját bőrén tapasztalja a családi vállalatok minden keservét-örömét, hivatásaként tekint a FBN-H-ban betöltött elnöki pozíciójára. Nevéhez köthető a Klub szakmai és tartalmi megújítása, az új NxG vezetők gondozása és az Egyesület operatív irányítása.
Grow with Google digitális ..

Takács Dávid



SEM és PPC specialista, 2013 óta dolgozik online fizetett hirdetésekkel. Az évek során számos eszközt és felületet tanult ki, mint például Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads, Bing Ads. Számos piacon, cégeknek és ügynökségeknek egyaránt dolgozott, és a 2018-as évben csatlakozott a Google, Digital Workshop oktatási programhoz mint Google Digital Trainer oktató, ahol elsősorban KKV-knak kerül bemutatásra a Google eszközök gyakorlati használata.
Grow with Google digitális ..

Balog Gábor



A reklám és marketing világában már több mint 20 éve dolgozik, amiből 10 évet különböző bankok döntéshozói pozícióiban töltött el. Különösen büszke az Első Lakáshitel Bank márkanév bevezetésére, a Magyar Cetelem Bank marketing folyamatainak reformjára, és a Volksbank / Sberbank átmárkázására. A Stringbike magyar startupnál a marketing mellett termék fejlesztés és sales folyamatokat is koordinált. Jelenleg a Google Digital Workshop szervezője és oktatója. Lábnyom: 1+ MRD elköltött marketing forint, 20+ év tapasztalat, 15.000+ vállalkozó fejlesztése.
Grow with Google digitális ..

Bodrogi Bozán András



Bodrogi Bozán András új média szakember, videomarketing és tartalommenedzsment specialista az elmúlt években a Google Ground oktatóközpont YouTube szakértő-trénereként leginkább az audiovizuális tartalommal való bevételszerzés és márkakommunikáció témákban oktatott, dolgozott tanácsadóként. A Google hazai partnereinek kimondottan a YouTube optimális használatát oktatja a videótartalom stratégiától, a YouTube csatorna és tartalom optimalizáláson keresztül a szerzői jogi kérdéseken át egészen a bevételszerzésig.

Boros Botond



A Google magyarországi marketingvezetője. A Budapesti Metropolitan Egyetemen (korábban Budapesti Kommunikációs Főiskola) végzett üzleti kommunikáció szakirányon, mesteri fokozatot stratégiai menedzsmentből szerzett a lengyel Kozminski Egyetemen, Varsóban. Széleskörű tapasztalatokkal rendelkező marketingszakember, aki az e-kereskedelmi szcéna hazai és regionális nemzetközi színterén is megállta a helyét. Kiemelt tapasztalatokat szerzett a lengyel, a szlovák és a cseh piacokon, illetve az online banking és az online fizetés területein. A Google-höz a PayPaltól érkezett, de korábban dolgozott a Cetelemnél és a Vodafone-nál is.
Industry Manager - Export, Startups & Innovation

Polyák Balázs



senior marketing manager, Forpsi, Aruba Cloud

Gyepes Máté



Összes előadó

Nagyszínpad program

10.00-10.15

Megnyitó

10.15-10.40

Szemét nem, kapitalizmus igen

A Princeton hallgatójaként koleszszobájában gilisztatrágyát termesztett, és mivel minden pénzét üzletébe fektette, saját betevőjét egy évig a kukákból szedte Tom Szaky, a mára dollármilliomosnak számító, magyar származású startupper. A Walmartot negyven napig, naponta 3-4-szer hívta telefonon, mindig más számról, hogy végre szóba álljanak vele. Bejött. Az eredetileg a gilisztabizniszhez létrehozott Terra Cycle mára globális újrahasznosítási biznisszé hízott, a Loop pedig a szemét megszületését akadályozza meg, jelenleg Londonban, Párizsban és New Yorkban.
  • Tom Szaky, Vezérigazgató, TerraCycle
  • Tom Szaky



    Tom Szaky küldetése és története sohasem lehetne aktuálisabb, mint a zerowaste jelszót harsogó korunkban. A kopott farmeres, laza Tom valójában több millió dolláros startupok alapítója. A Terracycle és a Loop – Tom projektjei – nemes célért küzdenek: meg akarják szüntetni a szemetet.
10.50-11.30

Hogyan teljesítsünk ellenszélben és mikor tudjuk, hogy fel kell adni?

Amit Polgár Judit elért, azt egyelôre senkinek nem sikerült utána csinálnia. Egyetlen nô sem került ugyanis sem korábban, sem késôbb a világ legjobb tíz sakkozója közé a férfimezônyben. Judit ma már a saját programját és alapítványát vezeti, minden korábbinál szélesebb nyilvánosságot remélve a sakknak. Az aktív versenyzéstôl öt éve visszavonult, nagymesterfesztivált szervez ès tankönyveket ír, utazik, bemutat, népszerûsít és összeköt. Földrészeket és generációkat.
11.30-11.50

Digitális átalakulás

12.00-13.00

Ebédszünet

13.00-13.25

Filmet forgatni: ez is kockázati tőke

Egymilliárd forintos gyártási támogatás – magyar rendezőnő még sosem dolgozott akkora büdzséből, amennyiből Enyedi Ildikó Füst Milán regényét fogja filmre vinni. A Testről és lélekről című filmjével eljutott az Oscar jelölésig, mégsem az a klasszikus, hollywoodi sztártípus. Inkább megmondó, véleményformáló, gondolkodó, mentor. Hogyan lett sikeres rendező és hogyan navigál a nem egyszerű filmvilágban?
  • Enyedi Ildikó, Arany Medve-díjas és Oscar-jelölt filmrendező
  • Enyedi Ildikó



    Egymilliárd forintos gyártási támogatás – magyar rendező még sosem dolgozott akkora büdzséből, amennyiből Enyedi Ildikó Füst Milán regényét fogja filmre vinni. A Testről és lélekről című mozijával eljutott az Oscar-jelölésig, de nem az a sztár típus. Inkább megmondó, kiálló, gondolkodó, mentor. Hogyan lett sikeres rendező, és miként navigál a nem egyszerű filmes világban? Erről is mesél majd.
13.30-14.10

Három ismert név, három izgalmas üzleti történet

Az ex-modell ügyvédjelölt, akire rászakad a családi vállalkozás, de leginkább stratupokba fektet, cápa lesz. A színész, aki piacteret hoz létre, hogy kollégái könnyebben munkához jussanak. A milliárdos gyermeke, aki nem száll be a családi bizniszbe, hanem saját vállalkozást indít, társával globális turisztikai appot fejleszt. Mi hajtja őket, mit akarnak elérni, hova futhat ki a sztorijuk?
  • Apró Anna, Kockázati tőkebefektető, OXO Holdings ügyvezető
  • Apró Anna



    „Az egyik legcápább cápa” – mondta róla egyik befektetőtársa a Cápák című üzleti műsor után. Apró Anna modellként bejárta Ázsiát, aztán jogot tanult, majd apja halála után a családi cégbirodalmat vette át édesanyjával – erőltetett menetben. 2016-ban egy véletlen folytán került a kockázati tőkebefektetéssel foglalkozó Oxo Holdings környékére, ma a csapat egyetlen női tagja. Elszánt üzletasszony, akinek 29 évesen az van a névjegyére írva: kockázati tőkebefektető. Igazi Forbes Flow történet az övé!
  • Lengyel Tamás, Színész, CEO, társalapító, Szabadszínész Kft.
  • Lengyel Tamás



    Társával online piacteret indított a szereplőkre vadászó produkciók (színházak, filmek, reklámok) számára. Komoly régiós tervek vannak előttük, 120 milliós befektetés mögöttük. Lengyel Tamást sorozatszínészként ismerte meg az ország - pedig van egy másik oldala is: a sorozatvállalkozó.
  • Csányi Gabriella, társalapító, Like Locals
  • Csányi Gabriella



    Húszas évei közepén jár, mégis hihetetlen tüzes, okos, céltudatos. A Csányi második generáció egyetlen lány tagja tudja mit akar, és ha kell, napokig nem alszik, akkora venne a küldetéstudat. Mesterdiplomája után Londonból és Budapestről épít startupot, társaival lokálokat, helyieket hoznak össze érdeklődés alapján a turistákkal, hogy azok minél autentikusabb élményeket élhessenek át az utazás alatt. Nem ül bele a kényelembe, családnév ide, vagy oda, saját sikerekért küzd.
14.15-14.40

A következő nagy durranásra vadásznak. 20 millió eurójuk van rá

Mindketten befutottak a startupvilágban, most közös erővel és vérbeli amerikai befektetői szemlélettel keresik a következő nagy durranást, amire a tengerentúlon is felkapják majd a fejüket. Különös kémia van közöttük: Gyula a Ustreammel már ismeri az utat, ami az alapítástól ahhoz vezet, hogy 150 millió dollárt ad a cégedért az IBM, Verának pedig a Bridge Budapestben edzett, különös hatodik érzéke van a jó csapatok kiválasztásához. Magyar milliárdosokat, ismert európai és amerikai befektetőket már meggyőztek: 6 milliárd forintot tettek a befektetőcégükbe. A nyerő tétekre duplát tesznek, ami nem megy, elengedik - de hogyan látják meg, kiben van meg a potenciál a százszoros növekedésre?
  • Fehér Gyula, partner, Oktogon Ventures
  • Fehér Gyula



    A Ustreames Fehér Gyulát már Ashton Kutcher is betalálta azzal, hogy mutasson neki érdekes startupokat a régióban. Gyula pedig Pistyur Verát kérte meg, hogy rakja össze a listát. A két feketeöves startup-szakértő barátsága messzire nyúlik vissza. „Éreztem, hogy menne ez nekünk igazi téttel is” – mondja Gyula most, hogy megalapították közös befektetőcégüket, az Oktogon Venturest, és belekezdtek az igazi vadászatba. Hegymenet, még mielőtt a nagypályások betörnek a régióba, de nekik ez is megy.
  • Pistyur Veronika, partner, Oktogon Ventures
  • Pistyur Veronika



    Pistyur Verával már egy röpke találkozás is inspiráló. Nem véletlen, a volt műsorvezető jó ideje benne van a startup világ vérkeringésében, így amikor Fehér Gyula megkereste azzal, hogy csináljanak közös befektetőcéget, egy percig sem habozott. „Hatodik érzéke van a startupokhoz” – mondja róla az üzlettárs. Az Oktogon Ventures most összesen húszmillió euróból vadássza a régió startupjait. Nehéz menet? Lehet. Elég edzettek hozzá? Egészen biztosan.
14.40-15.10

Kávészünet

15.10-16.00

Fiatalok.Sikeresek.És a Forbes 30/30-as listáján szerepelnek.

Tinilányok licitálnak egymásra, hogy ki látta többször a 27 éves színészt a Pál utcai fiúk című musicalben Nemecsek Ernő szerepében vagy a Mondjad, Atikám című monodrámában József Attilaként. A Vígszínház társulatában játszik, első verseskötete 18 éves korában jelent meg, azóta sorra fordítja újra és dolgozza át színpadra a klasszikusokat. Egykori egyetemi csoporttársával és barátjával, ifj. Vidnyánszky Attilával és még néhány fiatal színházi alkotóval együtt alapította a Sztalker Csoportot, sőt ezen a néven elkezdték a színészképzést is. Ő volt az egyik ötletgazdája az olvasást népszerűsítő Poket projektnek: kortárs és klasszikus irodalmi műveket árulnak a város közterületein elhelyezett automatákból. Vanicsek Olivér, még nem volt 28 éves, amikor az Aranyélet záró évadának társszerzője lett. Jövőre saját könyve jelenik meg Magyarországon és hollywoodi ügynöke van, aki a forgatókönyv ötleteivel házal. A forgatókönyvírást először csak könyvekből tanulta, később a New York Film Academy ösztöndíját is megkapta. Amikor írni kell, leginkább éjszaka dolgozik.
  • Vecsei H. Miklós, Színész
  • Vecsei H. Miklós



    Generációs ikon, de nem az a 2019-es influencer fajta. Vecsei H. Miklós hiába 27 éves, a hagyományos értékekben – a vallásban, mi több, a színházban és az olvasásban – hisz. A Pál utcai fiúkkal „betörő” művész alkotócsoportot vezet, gyerekeket tanít, beindította a POKET zsebkönyv projektet, a TED-en ad elő. A Forbes Flow egyik legkarizmatikusabb, ugyanakkor legfiatalabb előadója lesz.
  • Vanicsek Olivér, Forgatókönyvíró
  • Vanicsek Olivér



    Vanicsek Olivér, még nem volt 28 éves, amikor az Aranyélet záró évadának társszerzője lett. Jövőre saját könyve jelenik meg Magyarországon és hollywoodi ügynöke van, aki a forgatókönyv ötleteivel házal. A forgatókönyvírást először csak könyvekből tanulta, később a New York Film Academy ösztöndíját is megkapta. Amikor írni kell, leginkább éjszaka dolgozik.
16.05-16.35

The Show must go on

Welcome to the show, Ben! – köszöntötte Bencét az X Factor Deutschland Facebook-oldala. A még csak harmincegy éves magyar műsorvezetőnek van mit ünnepelnie . A VIVA tévéből induló, németül folyékonyan beszélő Istenes Bence nagyot ment az utóbbi években: médiatörténelmet írt azzal, hogy ő az első magyar, aki külföldi show-műsort vezethet. Ambíció ide vagy oda, kellett hozzá bevállalósság, hogy a magyar sikerek rutinja után nekiinduljon Németországnak. Megcsinálta, és erről is mesél majd a Flow-n.
  • Istenes Bence, műsorvezető
  • Istenes Bence



    Welcome to the show, Ben! – köszöntötte Bencét az X Factor Deutschland Facebook-oldala. A még csak harminckét éves magyar műsorvezetőnek van mit ünnepelnie . A VIVA tévéből induló, németül folyékonyan beszélő Istenes Bence nagyot ment az utóbbi években: médiatörténelmet írt azzal, hogy ő az első magyar, aki külföldi show-műsort vezethet. Ambíció ide vagy oda, kellett hozzá bevállalósság, hogy a magyar sikerek rutinja után nekiinduljon Németországnak.
16.35-17.00

Sportolók

Február elején még azt nyilatkozta, hogy nem húzná az időt, 2019-ben meg akarja szerezni az olimpiai kvótát, három nappal később egy edzésen rosszul vett gát miatt már a kórházból posztolt Instagramra. Jó készséggel nyúl a közösségi médiához és kommunikál a több mint 13 ezer követőjével. Baji Balázs az első és egyetlen magyar futó, aki világbajnokságon érmet nyert, élete 13 másodpercére az El Caminón hangolódott. És ha kell, még a kutyádat is meggyógyítja, hiszen civilben állatorvos.
  • Baji Balázs, Világbajnoki bronz-, Európa-bajnoki ezüstérmes gátfutó
  • Baji Balázs



    Február elején még azt nyilatkozta, hogy nem húzná az időt, 2019-ben meg akarja szerezni az olimpiai kvótát, három nappal később egy edzésen rosszul vett gát miatt már a kórházból posztolt Instagramra. Jó készséggel nyúl a közösségi médiához és kommunikál a több mint 13 ezer követőjével. Baji Balázs az első és egyetlen magyar futó, aki világbajnokságon érmet nyert, élete 13 másodpercére az El Caminón hangolódott. És ha kell, még a kutyádat is meggyógyítja, hiszen civilben állatorvos.

NextGen színpad Powered by K&H Bank

A rendszerváltáskor indult családi cégek ma ott vannak a legnagyobb magyar tulajdonú vállalkozások között - sok mindent átéltek, megedződtek az elmúlt 30 évben. Most mégis soha nem látott külső és belső kihívásokkal kell szembenézniük, de már nem az alapítóknak. Hogy bírják a rájuk nehezedő nyomást az örökösök? Milyen dilemmákkal kell megküzdeniük és összecsapnak-e a vasárnapi ebéd után az egók a családban? Az irányítást nemcsak átadni, de átvenni is nehéz. 

 

10.15-10.30

Megnyitó

10.30-11.30

Örökösnők

Egy galéria, ami a magyarországi aukciós piac egyik vezető szereplője. Egy, a szocializmusban indult cég, ami a használt sütőolaj elszállításából csinált milliárdos üzletet. Egy csaknem száz évvel ezelőtt megnyitott apró kovácsműhely, ami mára garázskapu-nagyhatalommá nőtte ki magát. Ránézésre nincs sok közös a Virág Judit Galériában, a hulladékfeldolgozással foglalkozó Biofilterben és a Kling dédapa által alapított vállalkozásban, néhány dologban mégis hasonlítanak. Mindhárom cég családi kézben van, évről évre milliárdos árbevételt produkálnak, nemrég pedig a generációváltással a nők (is) előtérbe kerültek.
  • Kelen Anna, Művészettörténész
  • Kelen Anna



    A munkája a szenvedélye, és ennél nagyobb szakmai sikert talán egyikünk sem kívánhat. Ha valaki, akkor Kelen Anna – a Virág Judit Galéria munkatársa – igazán flowban van, igaz, a munkatárs titulusért is meg kellett küzdeni. Virág Judit lányának időbe telt beletanulni az aukciók világába, és az első önálló döntésért is meg kellett harcolnia. Mára saját nevén, művészettörténészként tartja számon a szakma, sikerült önállóan is elismerést kivívnia. Története sok tanulsággal szolgál.
  • Kling Szandra, Stratégiai igazgató, Kling Kft.
  • Kling Szandra



    Kling – ha valaki itthon garázskaput keres, az elsők közt ugrik be ez a családnév. A csaknem százéves műhely apáról fiúra szállva nőtt milliárdos forgalmú vállalkozássá. A legfiatalabb lány, Kling Szandra öt évvel ezelőtt dobta be egy családi ebéden, hogy szívesen dolgozna a cégben. Munkásruhában kezdte, ma stratégiai igazgató. Pedig a létramászás nem volt egyszerű, „ajtócsapkodással indultak a dolgok” – mondja. Fent és lent, elköteleződés és jövőkép: igazi fejlődéstörténet Szandráé.
  • Deák Dóra, Family office vezető, Biofilter
  • Deák Dóra



    Egy liter használt sütőolaj és zsiradék száz köbméter vizet szennyezne be – amit a piacvezető Biofilter Zrt. begyűjt, az nem erre a sorsra jut. Deák Dóra és Brigitta hatalmas ipari hordók előtt pózolnak a Forbes cikkében. Ők már az az új generáció, amelyik tudja: nincs szexibb az újrahasznosításnál. Édesapjuk, Deák György hulladékgyűjtő kisiparosként kezdte, ma milliárdos forgalmú, hulladékfeldolgozással foglalkozó́ családi cég tulajdonosa, ahol épp elkezdődött a generációváltás.
11.30-12.30

Belenőttünk a cégbe

Amikor a szülők műhelye, a nemrég indult családi cég raktára a gyerekszobád. Jól menő családi cégek, ahol a vállalkozás a gyerekkel együtt nőtt – akik ma már viszik tovább az örökséget. Hogyan veszik át az alapítók helyét azok a fiatalok, akiknek apa és anya volt a főnöke a nyári munkában?
  • Lévai Balázs, Biotech USA, értékesítési igazgató
  • Lévai Balázs



    Bálint a milliárdos cégcsoport ügyvezetője, Balázs meg „szétutazza” az agyát. A két Lévai fiú nagyon megindult a BioTechUSA táplálékkiegészítő-bizniszével, folyamatosan növekednek, a legnagyobb magyar családi cégek között vannak. Ehhez a bevételnövekedéshez hatalmas volument kell értékesíteni, amelyben a Balázs által irányított teljes kereskedelmi osztálynak nagy szerepe van. Fiatalok, motiváltak, kritikusak: a BioTechUSA cégnek jót tesz az új generáció. 
  • Lévai Bálint, Biotech USA, CEO
  • Lévai Bálint



    Jöttek, kritizáltak, javasoltak, majd a húszas éveik közepén megkapták a családi cég vezetését. A két Lévai fiú, Bálint és Balázs durván felpörgeti a BioTechUSA táplálékkiegészítő-bizniszét, alig van olyan piac, ahol ne növekedtek volna, a Forbes legnagyobb családi vállalkozásokat soroló listáján is szerepelnek. Lévai Bálint a BioTechUSA cégcsoport ügyvezetője, milliárdos cégcsoportot vitt már 30 évesen.
  • Virágh András, Spark Promotions, tulajdonos, cégvezető
  • Virágh András



    Annak idején a Virágh házaspár az elsők között alapított kft.-t, az első megrendelésük 100 darab márkázott golyóstoll volt. A reklámajándékokkal foglalkozó, ma már sokmilliárdos forgalmú cég immár egy laza nemzetközi rendszerben működik. A Spark Promotions az új generáció, Virágh Attila ötlete volt. Különösebb kötöttségek nélkül, de egy márkanév alatt veszik meg az árut, és adják ki a katalógusokat, amelyeket többféle kultúra igényei és ötletei tesznek izgalmassá. A másik testvér, András a nagyvállalati gondolkodást hozta a cégbe, így menetelnek tovább az angyalföldi gigaraktárból.
  • Virágh Attila, Spark Promotions, tulajdonos, cégvezető
  • Virágh Attila



    Annak idején a Virágh házaspár az elsők között alapított kft.-t, az első megrendelésük 100 darab márkázott golyóstoll volt. A reklámajándékokkal foglalkozó, ma már sokmilliárdos forgalmú cég immár egy laza nemzetközi rendszerben működik. A Spark Promotions az új generáció, Virágh Attila ötlete volt. Különösebb kötöttségek nélkül, de egy márkanév alatt veszik meg az árut, és adják ki a katalógusokat, amelyeket többféle kultúra igényei és ötletei tesznek izgalmassá. A másik testvér, András a nagyvállalati gondolkodást hozta a cégbe, így menetelnek tovább az angyalföldi gigaraktárból.
  • Gellért Balázs, tulajdonos, ügyvezető igazgató , Naturtex
  • Gellért Balázs



  • Ifj. Gellért Ákos, tulajdonos, ügyvezető igazgató , Naturtex
  • Ifj. Gellért Ákos



14.00-15.00

Milliárdos örökség

Többezer embert foglalkoztatnak, iparáguk nagybefektetői, globális multikkal üzletelnek – és versenyeznek, rendre ott vannak a Forbes listáin is – termékeiket nap mint nap látjuk vagy fogyasztjuk. A több válságnak is ellenálló nagy családi cégbirodalmakat valakinek tovább kell vinnie – mekkora teher átvenni a milliárdos örökséget az alapítóktól az új generációnak?
  • Ifj. Bárány László, ügyvezető igazgató, Mastergood
  • Ifj. Bárány László



    Hogy milyen lehet ötödik generációnak lenni? Idősebb Bárány László apja és nagyapja is a baromfiszakmában utazott. Ő Európában is számontartott családi cégbirodalmat épített a Master Good vállalattal, amit már a fiai visznek, és amit az unokáira hagyna. A generációváltást kierőszakolták a fiúk, de ma már emiatt mindenki komfortos a saját szerepében. Ifjabb Bárány Lászlóval is beszélgetünk a Flow-n; igen, ő a legújabb a Bárány dinasztia generációi közül.
16.00-16.45

Illy - egy magyar alapítású, családi cég (angol)

Tudtad, hogy az Illy kávémárkát egy magyar alapította? Illy Ferenc Temesváron született, 1933-ban hozta létre meg az Illy Café-t Triesztben. A cég azóta is családi tulajdonban van, Daria Illy az alapító dédunokája és a cég egyik igazgatója. Kizárólag a Forbes Flow miatt érkezik Magyarországra.
  • Daria Illy, Coffee Culture Director, Illy
  • Daria Illy



    Tudtad, hogy az Illy kávémárkát egy magyar alapította? Illy Ferenc Temesváron született, még 1933-ban hozta létre az Illy Café-t Triesztben. A cég azóta is családi tulajdonban van; Daria Illy, az alapító dédunokája és a cég egyik igazgatója kizárólag a Forbes Flow miatt érkezik Magyarországra.

Small & Sweet színpad Powered by Grow with Google

Kicsik (még), de szerethetők (egytől-egyig), van bennük ötlet, lendület és kitartás (sok) – Small and Sweet színpad nélkül nincs is igazi Forbes Flow! Három szekció, tíz vállalkozás, egyedi utak, különleges sztorik, óriási elhivatottság és az idei kulcskérdés: hogyan nőjünk nagyobbra a digitalizáció által?

11.00-12.15

Digital growth

Gyönyörű termék, hozzá gyönyörű honlap webshoppal, hírlevéllel. Blogolás, Facebook-tábor, lelkes közönség, üzletnyitás. TDK-dolgozat, vércukormérő algoritmus, egészségügyi startup. Három interjúalanyunk mindegyikénél erős az online jelenlét, így indultak, így lettek ismertek, és így nőnek nagyobbra. De van-e még bennük digitális tartalék?
  • Havlik Marcell, alapító, CEO, Diabtrend
  • Havlik Marcell



  • Havlik Tamás, alapító, CTO, Diabtrend
  • Havlik Tamás



  • Boldizsár Károly, tulajdonos, Bomo art
  • Boldizsár Károly



  • Szendrődi Enikő, Tulajdonos, Nemiskacat Látványműhely
  • Szendrődi Enikő



  • András Tünde, tulajdonos, Nemiskacat Látványműhely
  • András Tünde



  • Boros Botond, Head of Marketing, Google
  • Boros Botond



    A Google magyarországi marketingvezetője. A Budapesti Metropolitan Egyetemen (korábban Budapesti Kommunikációs Főiskola) végzett üzleti kommunikáció szakirányon, mesteri fokozatot stratégiai menedzsmentből szerzett a lengyel Kozminski Egyetemen, Varsóban. Széleskörű tapasztalatokkal rendelkező marketingszakember, aki az e-kereskedelmi szcéna hazai és regionális nemzetközi színterén is megállta a helyét. Kiemelt tapasztalatokat szerzett a lengyel, a szlovák és a cseh piacokon, illetve az online banking és az online fizetés területein. A Google-höz a PayPaltól érkezett, de korábban dolgozott a Cetelemnél és a Vodafone-nál is.
12.15-13.30

Mompreneurs

Anyukák (esetleg apukák), akik vállalkoznak, üzletek, amelyek gyerekek mellett, vagy éppen gyerekek miatt keltek életre, fantasztikus energiák. A mompok csodálatos lények, akiknél a #digitalgrowth lehetőség, a #csakazértis lételem.
  • Molnár Peggy, tulajdonos, Peggy Baby
  • Molnár Peggy



    Kisebbik lányánál nagy gondot okozott a fogzás, ám Molnár Peggy hiába kereste az ideális nyálkendőt, nem találta. Nekiláttak varrónőjével, és fejlesztettek egy terméket, a termékből szettek, a szettekből meg üzlet lett. „Négy év távlatából rájöttem, hogy ki kell mozdulnom, az életminőségemen akartam javítani” – mondja Peggy arról, miért nőtte ki a bolt az online kereteket, és valósult meg fizikai formában is. A Peggy Baby ma már nem csak saját termékeket forgalmaz
  • Faludi Nóra, tulajdonos, Instant Place
  • Faludi Nóra



  • Németh Ádám, tulajdonos, Adamo-Hammock
  • Németh Ádám



  • Némethné Szabó Csilla, tulajdonos, Adamo-Hammock
  • Némethné Szabó Csilla



14.30-15.45

Állati biznisz

Egy csokornyi kutyás cég, köztük a nap nagy kakukktojása, a már nem small, de még mindig nagyon sweet, méltán világhírű Julius-K9. A kutyahámbiznisz mellett a többiek is legalább olyan izgalmasak és feltörekvők: akadálypályás futóversenyekről, bauhaus kutyaházakról és tenyésztett (nem szaporított!) fajtatiszta kutyák online piacteréről beszélgetünk. Figyelem: a #digitalgrowth itt is téma!
  • Sebő Gyula, alapító, cégvezető, Julius-K9
  • Sebő Gyula



    A gitárosból lett kutyakiképző olyat tett, amire alig volt példa a rendszerváltás óta: saját fejlesztésű, hazai gyártású termékkel a világpiacon ismert márkát hozott létre. A Julius-K9 hámokból 80 országban több mint 10 millió példányt adott már el, de nem pusztán terméket, hanem életérzést és filozófiát kínálnak a kutyásoknak. Európát már meghódították, küszöbön az áttörés Amerikában.
  • Púza András, alapító, tulajdonos, Hard Dog Race
  • Púza András



  • Fagyal Sándor, tulajdonos, Wuuff
  • Fagyal Sándor



  • Gallai Gábor, Tulajdonos, Waff
  • Gallai Gábor



  • Bodrogi Bozán András, YouTube, videómarketing specialista
  • Bodrogi Bozán András



    Bodrogi Bozán András új média szakember, videomarketing és tartalommenedzsment specialista az elmúlt években a Google Ground oktatóközpont YouTube szakértő-trénereként leginkább az audiovizuális tartalommal való bevételszerzés és márkakommunikáció témákban oktatott, dolgozott tanácsadóként. A Google hazai partnereinek kimondottan a YouTube optimális használatát oktatja a videótartalom stratégiától, a YouTube csatorna és tartalom optimalizáláson keresztül a szerzői jogi kérdéseken át egészen a bevételszerzésig.

További programok

A konzultációkon való részvétel korlátozott, előzetes regisztrációhoz kötött. Regisztrálni a Mi lesz még? oldalsávban, a képekre kattintva lehetséges.

 

Hub Hub - HB Reavis Consultancy Corner

Nemzetközi piacra lépnél, de nem tudod, hogy milyen a jogi környezet, amelyben helyt kell állnod, vagy éppen a rajtvonalon állva meredsz a cégalapítás útvesztőjébe?

Nyugi, ez teljesen rendben van. Ezekkel a nehézségekkel a HubHub tagok is szembesülnek időről időre. Tudod, hogy ők ilyenkor mit csinálnak? Kávéscsészéjükbe és jegyzeteikbe kapaszkodva odalépnek a velük egy irodában dolgozó kollégkhoz a Taylor Wessingtől, a világ egyik vezető, teljes körű jogi szolgáltatásokat kínáló nemzetközi ügyvédi irodai hálózatától, akik a világ legdinamikusabb iparágaiban tevékenykednek. Próbáld ki te is, hogy milyen is, ha "karnyújtásnyira van a jogi segítség" és foglalj időpontot a Taylor Wessing kollégáihoz még ma!

Hogyan lehet kiérdelmni a vevők figyelmét és bizalmát; milyen tartalmakat érdemes csatasorba állítani a kommunikáció során?

Mért fontos egy jó brand a termékednek vagy éppen neked? Vajon videók vagy blogposztok viszik tovább a vásárlási folyamaton az érdeklődőt? Ezek mind égető kérdések egy cég életében, hiszen, ha jól csinálják a nap végén pénz lesz belőle. A HubHub közösség tagjai is sokszor kérnek tanácsot egymástól. Nekik kicsit könnyebb, mert egy igen nagy "élő" adatbázis közepén dolgoznak. Nem kell magányos farkasként hőst játszaniuk! Neked sem! Ugorj be Zolihoz egy gyors konzultációra és kóstolj bele, milyen érzés ez, mintha csak a HubHub-ban lennétek!

Utakat kell találni a fejlődéshez? Új értékesítési csatornákra van szükség, hogy a cashflow ismét pozitív kerüljön?

Nagyon meg kell tolni a salest, de a hagyományos módok kevésbé bizonyulnak hatékonynak és annyira nem tudod, hogy merre az előre? Nincs is annál rosszabb, mint egyedül csücsülni a sötét irodában a fejedben tornyosuló kérdésekkel, főleg a sales és üzletfejlesztés területén. Itt sokszor perceken múlik a milliódolláros bizniszt tető alá hozni. A HubHub irodák szerencsére nem sötétek és senki nincs egyedül bennük, így a "pénzcsinálók" sem, odaléphetnek Ivánhoz, ha tanácsra van szükségük egy tapasztalt üzletfejlesztőtől, aki kanadai, angol és amerikai piacokon is bizonyított már. Tedd próbára Ivánt te is! Hozd magaddal kérdéseidet growth hacking, üzletfejlesztési és értékesítési témákban, mintha csak a HubHub-ban kapnád el egy kávéra!

Grow With Google Consultancy Corner

Új piacok meghódítása. Ingyenes eszközökkel. Mini workshop

Időpontok: 11:00 - 11:30 (5fő) 16:00 -16:30 (5fő) A piaci terjeszkedéshez előkészítéséhez adunk támpontokat, stratégiákat és eszközöket. Mit gondolnak a leendő vásárlóim, hogyan lehet megismerni őket, milyen eszközökkel, kutatásokkal és hogyan érdemes ezt felhasználni a forgalom érdekében? Miért fontos a fejlődéshez az alkalmazkodás, a sebesség és az élmény? Ezekre a válaszokra keressük a választ és mutatunk néhány lehetséges megoldást.
  • Balog Gábor, digitális tanácsadó
  • Balog Gábor



    A reklám és marketing világában már több mint 20 éve dolgozik, amiből 10 évet különböző bankok döntéshozói pozícióiban töltött el. Különösen büszke az Első Lakáshitel Bank márkanév bevezetésére, a Magyar Cetelem Bank marketing folyamatainak reformjára, és a Volksbank / Sberbank átmárkázására. A Stringbike magyar startupnál a marketing mellett termék fejlesztés és sales folyamatokat is koordinált. Jelenleg a Google Digital Workshop szervezője és oktatója. Lábnyom: 1+ MRD elköltött marketing forint, 20+ év tapasztalat, 15.000+ vállalkozó fejlesztése.

Google Shopping - Hogyan, miért, kinek? Mini workshop

 Időpontok: 12:00 - 12:30 (1fő) 14:00 - 14:30 (1fő) A Google Ads rendszerében újdonságként Magyarországon is használható nyártól a Shopping Ads hirdetési megoldások, amivel a látogató egy kereső oldal legjobb helyén találkozhat a kereskedők legjobb ajánlataival képpel, megnevezéssel és árral kombinálva. Milyen beállításokkal és feltöltésekkel kerülhetünk a legfeltűnőbb helyre egy találati oldalon.
  • Takács Dávid, digitális tanácsadó
  • Takács Dávid



    SEM és PPC specialista, 2013 óta dolgozik online fizetett hirdetésekkel. Az évek során számos eszközt és felületet tanult ki, mint például Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads, Bing Ads. Számos piacon, cégeknek és ügynökségeknek egyaránt dolgozott, és a 2018-as évben csatlakozott a Google, Digital Workshop oktatási programhoz mint Google Digital Trainer oktató, ahol elsősorban KKV-knak kerül bemutatásra a Google eszközök gyakorlati használata.

Let’s talk about YouTube 1:1 konzultáció

A világ legnagyobb videómegosztó platformja és második legnagyobb keresője a YouTube. Hogyan érdemes kihasználni, tartalmat létrehozni és feltölteni a rendszerébe? Miért fontos a meta-adatok megfelelő kialakítása, a videó elnevezése és leírása, a címkék és a geotagging precíz kiválasztása vagy éppen speciális beállítások? Ilyen és hasonló kérdésedet most bátran felteheted.
  • Bodrogi Bozán András, YouTube, videómarketing specialista
  • Bodrogi Bozán András



    Bodrogi Bozán András új média szakember, videomarketing és tartalommenedzsment specialista az elmúlt években a Google Ground oktatóközpont YouTube szakértő-trénereként leginkább az audiovizuális tartalommal való bevételszerzés és márkakommunikáció témákban oktatott, dolgozott tanácsadóként. A Google hazai partnereinek kimondottan a YouTube optimális használatát oktatja a videótartalom stratégiától, a YouTube csatorna és tartalom optimalizáláson keresztül a szerzői jogi kérdéseken át egészen a bevételszerzésig.

Digital Workshop 1:1 konzultáció

Takács Dávid,digitális tanácsadó, Google: 11:30-11:50, 12:30-12:50, 13:30-13:50, 14:30-14:50, 15:00-15:20, 15:30-15:50, 16:00-16:20, 16:30-16:50 Balog Gábor, digitális tanácsadó, Google: 11:30-11:50, 12:00-12:20, 12:30-12:50, 13:30-13:50, 14:30-14:50, 15:00-15:20 , 15:30-15:50, 16:30-16:50 Digitális marketing stratégiád kialakításán dolgozol? Elakadtál a Google Ads beállítások közepette? Úgy érzed, a hirdetéseddel minden rendben, de mégsem jönnek a számok? Nem tudod mit mérj, és mire használd az adatokat? Iránymutatást keresel ahhoz, hogy hogyan értsd meg, szólítsd meg és kötelezed el a célcsoportodat? Digitális villámkonzultánciónkon utat mutatunk a hatékonyabb online marketing felé.

Mi lesz még?

A konzultációkon való részvétel korlátozott, előzetes regisztrációhoz kötött. Regisztrálni a képekre kattintva lehetséges.

 

Grow with Google digitális tanácsadó sarok

A digitális transzformáció jelentős változásokat hozott a vállalkozások mindennapjaiba, legyen szó értékesítési csatornáikról, ügyfélkapcsolataikról, marketing stratégiájukról vagy export lehetőségeikről.

A Grow with Google digitális tanácsadó sarkában személyes konzultációk és kiscsoportos, interaktív workshopokon keresztül hívjuk fel a figyelmet az aktuális trendekre és mutatunk rá olyan online eszközökre és megoldásokra, amelyek segítséget jelenthetnek a piackutatásban, a marketingtervezésben, a célközönség meghatározásában és megszólításában, és a nemzetközi terjeszkedés előkészítésében.

Balog Gábor

digitális tanácsadó

Balog Gábor

Regisztráció



Név
E-mail
Telefon
Idő
Kérdés

Takács Dávid

digitális tanácsadó

Takács Dávid

Regisztráció



Név
E-mail
Telefon
Idő
Kérdés

Bodrogi Bozán András

YouTube, videómarketing specialista

Bodrogi Bozán András

Regisztráció



Név
E-mail
Telefon
Idő
Kérdés

Takács Dávid

digitális tanácsadó

Takács Dávid

Regisztráció



Név
E-mail
Telefon
Idő
Kérdés

Balog Gábor

digitális tanácsadó

Balog Gábor

Regisztráció



Név
E-mail
Telefon
Idő
Kérdés

Hub Hub by HB Reavis

Újkori legendaként hallunk történeteket arról, hogy a coworking irodákban kézrátétellel növekszik a kapcsolatiháló és emberek egy kávét szürcsölgetve találják ki a következő millió dolláros ötletüket. 

A HubHubban nem mondjuk, hogy ez nem igaz, de azt sem, hogy mindent egy nap alatt meg tudunk oldani, de hisszük, ha gondosan építjük a közösséget, abból idővel minden tagunk profitálhat.
Érdekelhet ez téged? ha igen, akkor a ForbesFlown meghívunk a "TANÁCSADÓ SAROKBAN" található popup HubHub-ba, hogy kipóbáld, milyen is részese lenni egy jóhangulatú, progresszív közösségnek. Találkozz tagjainkkal, igyatok meg egy kávét és beszélgessetek a téged foglalkoztató üzleti növekedési kérdésekről.

dr. Radnai Noémi, dr. Ódor Dániel

ügyvédjelölt, partner, Taylor Wessing

Regisztrálok

dr. Radnai Noémi, dr. Ódor Dániel

Regisztráció



Név
E-mail
Telefon
Idő
Kérdés

Dallos Zoltán

marketing szakértő, DLX MEDIA

Dallos Zoltán

Regisztráció



Név
E-mail
Telefon
Idő
Kérdés

Ivánka Iván

Business Development Manager, HubHub Budapest

Ivánka Iván

Regisztráció



Név
E-mail
Telefon
Idő
Kérdés
Van egy jó Forbes sztorid? Nulláról építetted fel vállalkozásod? Keményen dolgoztál, voltak kudarcaid, sikereid és szívesen elmesélnéd nekünk? Rövid üzenetben írd le nekünk, hogy miért érdekes a történeted. A beérkezett bemutatkozások alapján kiválasztjuk azt a 12 jelentkezőt, akik ezt egy miniinterjú keretein belül személyesen is elmesélhetik újságíróinknak, október 4-én, a Forbes Flow-n. Kerülj be a Forbes magazinba! A rövid bemutatkozásokat az events@forbes.hu e-mail címre várjuk. A jelentkezés határideje, érvényes belépővel: szeptember 28. 12:00. #csakazértis
Forbes Mini interjú

Forbes Mini interjú

Van egy jó Forbes sztorid? Nulláról építetted fel vállalkozásod? Keményen dolgoztál, voltak kudarcaid, sikereid és szívesen elmesélnéd nekünk? Rövid üzenetben írd le nekünk, hogy miért érdekes a történeted.

A beérkezett bemutatkozások alapján kiválasztjuk azt a 12 jelentkezőt, akik ezt egy miniinterjú keretein belül személyesen is elmesélhetik újságíróinknak, október 4-én, a Forbes Flow-n. Kerülj be a Forbes magazinba!

A rövid bemutatkozásokat az events@forbes.hu e-mail címre várjuk. A jelentkezés határideje, érvényes belépővel: szeptember 28. 12:00.

#csakazértis

Találkozzunk az Audi Smoothie Barban! Válassz egy frissítőt, és ismerkedj meg a négy legújabb modellel!   
Audi Smoothie Bar

Audi Smoothie Bar

Találkozzunk az Audi Smoothie Barban! Válassz egy frissítőt, és ismerkedj meg a négy legújabb modellel! 
 
Ha megvan az ötlet, a terv és a csapat, már nagyon közel vagytok a startup indulásához. De mi a helyzet az IT-háttérrel?Az Aruba Cloud a felhőkörnyezetben elérhető legjobb technológiát és innovációt kínálja fel a startupoknak, az ehhez összeállított hároméves program célja pedig nem más, mint hogy támogassa vállalkozásokat az üzleti céljaik elérésében. Indul a We START you UP program!
Aruba Cloud - We START you UP!

Aruba Cloud - We START you UP!

Ha megvan az ötlet, a terv és a csapat, már nagyon közel vagytok a startup indulásához. De mi a helyzet az IT-háttérrel?
Az Aruba Cloud a felhőkörnyezetben elérhető legjobb technológiát és innovációt kínálja fel a startupoknak, az ehhez összeállított hároméves program célja pedig nem más, mint hogy támogassa vállalkozásokat az üzleti céljaik elérésében. Indul a We START you UP program!

Tudtad, hogy az online videós felület egyik legnagyobb előnye, hogy a használók nincsenek se térhez, se időhöz kötve, akkor és ott tudják megnézni kedvenc tartalmaikat, amikor és ahol csak szeretnék? Keresd a lounge résznél hostesseinket, és regisztrálj, böngészd az RTL Most! felületén elérhető tartalmi kínálatot két szekció között. Érdemes felkeresned az RTL Most! standját a Corinthia Budapest emeletén, mert sokszínű tartalom mellett, izgalmas ajándékokkal is készülnek!
RTL Most

RTL Most

Tudtad, hogy az online videós felület egyik legnagyobb előnye, hogy a használók nincsenek se térhez, se időhöz kötve, akkor és ott tudják megnézni kedvenc tartalmaikat, amikor és ahol csak szeretnék? Keresd a lounge résznél hostesseinket, és regisztrálj, böngészd az RTL Most! felületén elérhető tartalmi kínálatot két szekció között.

Érdemes felkeresned az RTL Most! standját a Corinthia Budapest emeletén, mert sokszínű tartalom mellett, izgalmas ajándékokkal is készülnek!

NextGen színpad powered by K&H Bank

5 éve elköteleződtünk a magyar családi vállalatok támogatására, mellyel célunk a cégek hosszú távú fennmaradása és eredményes működésük biztosítása. Fontosnak tartjuk, hogy a családi vállalkozások sikeresen éljék meg az olyan lehetőségeket az életükben, mint a generációváltás, vagy a professzionalizálódás. Az elmúlt évek során több mint 50 szakmai rendezvényt szerveztünk (Családi vállalatok klub, NextGen akadémia), és kiépítettünk egy megbízható együttműködő partnerhálózatot. Létrehoztuk a saját szakértői csapatunkat, melynek tagjai családi cégben nőttek fel, így szívügyünknek tekintjük a családi vállalatok támogatását. Ha szeretnél részt venni a K&H Családi vállalatok kiválósági díj pályázatában, kattints a részletekért. Részletek: https://www.kh.hu/kivalosagi-dij

NIVEA Szépségápolási Stúdió Szeretnéd tudni, milyen arcápolóra van szükséged, de nem tudod, hogyan válaszd ki a neked leginkább megfelelőt? A NIVEA Szépségápolási Stúdió szakembereitől hasznos szépségápolási tanácsokat és gyakorlati útmutatót kaphatsz a mindennapi arcápoláshoz. Kozmetikus szakembereink egy műszeres bőrdiagnosztikai vizsgálat után személyre szabott bőrápolási tanácsokkal engednek majd utadra, hogy biztos lehess benne, mindent megteszel bőröd egészsége érdekében.
Nivea

Nivea

NIVEA Szépségápolási Stúdió

Szeretnéd tudni, milyen arcápolóra van szükséged, de nem tudod, hogyan válaszd ki a neked leginkább megfelelőt? A NIVEA Szépségápolási Stúdió szakembereitől hasznos szépségápolási tanácsokat és gyakorlati útmutatót kaphatsz a mindennapi arcápoláshoz. Kozmetikus szakembereink egy műszeres bőrdiagnosztikai vizsgálat után személyre szabott bőrápolási tanácsokkal engednek majd utadra, hogy biztos lehess benne, mindent megteszel bőröd egészsége érdekében.

Szekció támogatónk

További támogatónk

Google+