Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Ebből is látszik, pörög a magyar e-kereskedelem: összeáll két szereplő, rámennek az automatizálásra

Közös szolgáltatáscsomaggal erősítené egymás márkáját és piaci erejét a jövőben a magyar e-kereskedelmi piac két szereplője, a Stylehub és a Webshippy. A Stylehub webshopokat ugyanis néhány kattintással a Webshippy fulfillment szolgáltatásához kapcsolhatják a felhasználók.

„Nagyon hasonló a két szolgáltatás ügyfélköre és hasonló kihívásokkal találkoznak. Már az első egyeztetésünk után egyértelmű volt, hogy a Webshippy-ügyfelek egy része valamilyen megoldást hiányol a jelenlegi webshoprendszeréből, vagy kényelmetlen azt megoldania” – mondta Pfaff András, a Stylehub alapítója a Kosarertek.hu-nak.

A leggyakoribb problémák között van, amikkel az ügyelek találkoznak, hogy nehéz kezelniük a többnyelvű webshopokat, és a különböző pénznemekben beérkező rendeléseket is.

A webhsopszolgálató Stylehub most a kiszervezett logisztikát kínáló ötéves startuppal, a Webhsippyvel kínál új, közös szolgáltatáscsomagot.

Perényi András és Vorobcsuk Zoltán e-kereskedelmi startupjának teljes történetét még 2020 decemberében írtuk meg. A 2016-ban alapított vállalkozás azóta az Amazonéhoz hasonló robotokkal szerelte fel a raktárát, a tervek szerint a következő öt évben már Lengyelországban és további öt kelet-európai országban terjeszkedne. Emellett a startupba beszállt az egyik legnagyobb hazai logisztikai cég, a Trans-Sped.

A Webshippy fóti raktára // Fotó: Sebestyén László

„Olyan webshop-szolgáltatást szeretnénk nyújtani, ahol

az ügyfeleknek nem kihívás a többnyelvű, több pénznemben történő értékesítés, hanem lehetőség. Nem kell bajlódni pluginek telepítésével, hiszen minden integráltan elérhető a szolgáltatásban”

– mondta Pfaff a mostani együttműködés céljáról.

A közös csomag egy olyan megoldás, ami az értékesítéstől a számlázáson keresztül egészen a kiszállításig teljesen automatizálható, és a Webshippy segítségével most már a teljes logisztikai tevékenység – a megrendelés érkezésétől a vevőnek történő kézbesítésig – kiszervezhető.

Borítókép: Perényi András, a Webhsippy társalapítója // Fotó: Sebestyén László

Oszd meg!