Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Beszállt a Trans-Sped a Webshippybe

Szakmai befektetőként viszi tovább a megszerzett üzletrészt.

Megvette a Webshippy 27 százalékos üzletrészét a Trans-Sped, az egyik legnagyobb hazai logisztikai cég az MFB Növekedési Tőkealaptől. A vételárat nem hozták nyilvánosságra. A Budapesti Értéktőzsde oldalán szereplő közleményben azt írják: “a társaságok közötti megállapodás értelmében a Webshippy Kft.-nél kidolgozott innovatív szoftvert és know-how-t a Trans-Sped nagyvállalati ügyfelei e-kereskedelmi logisztikájának kiszolgálására fogja használni.”

A Webshippyről a decemberi lapszámunkban írtunk hosszabban. A startup nagyon felfutott a járvány alatt, a kiszervezett logisztikai szolgáltatást nyújtó cég raktárában 800 webáruház árucikke várja, hogy egy külsős futárcég házhoz vigye a gazdájának. Vorobcsuk Zoltán társalapító akkor lapunknak úgy fogalmazott: „Egyáltalán nem örülök a járványnak, de álszent sem akarok lenni. Az idei év jóval előrehozta a növekedésünket. Kiküldött csomagszámokat nézve nálunk már márciusban elkezdődött a karácsony, és azóta is tart.” És a héten még egy nagykutyát behúztak a partnerek közé: integrálták a Wolt rendszerét a platformjukba, így a pizza mellé a Wolton már karácsonyfaizzót, natúrkozmetikumot, és sampont is rendelhetünk.

Borítókép: a Webshippy csapata

Oszd meg!