Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Már szekrényt is lehet szállítani elektromos furgonnal, percdíjon – bővített a Greengo

Több mint egyéves előkészítés után új, Renault Kangoo Z.E. típusú elektromos autókkal bővül a Greengo hazai flottája. November 11-étől akár kanapét, hűtőt vagy létrát is szállíthatnak a felhasználók, a többi Greengóval azonos percdíjakon.  

Hosszú fejlesztési, egyeztetési időszak előzte meg a Greengo Cargo bevezetését – közölte a társaság a Forbes.hu-val.

A carsharing cég a nagyobb méretű tárgyak szállítását szeretné megkönnyíteni nagy rakterű (4,6m3, 186×122×125 cm) elektromos Renault Kangoo Z.E. autóival. A Greengo Cargók használatának percdíja megegyezik a többi Greengóéval, ez akár már 45 forint is lehet percenként. A szolgáltatás napidíjon is elérhető. 

Ilyen autókból áll a Greengo Cargo

„Azoknak a felhasználóinknak szeretnénk segíteni, akiknek alkalmanként nagy tárgyakat kell mozgatniuk, legyen szó bútorvásárlásról, esetleg költözésről vagy kisvállalkozásoknak, akiknek nem éri meg saját dobozos autót venniük” – mondta Michaletzky Bálint fejlesztési vezető, alapító.

Hozzátette: ez az első lépés egy új szegmens irányába, lesznek még fejlesztések, de továbbra is kizárólag elektromos autókkal tervezik a bővítéseket.A Greengo a szolgáltatási területén központi, könnyen elérhető helyeken extra zónákat alakított ki, ahol a Cargokat fel lehet venni, és a bérlés végeztével le lehet zárni. A Renault Kangoo típusú, nagy rakterű autókat csak abban a zónában lehet letenni, ahol felvette azt a greengós. Az extra zónák a következő budapesti helyszíneken találhatóak: Nyugati, Corvin, Széll Kálmán és Móricz Zsigmond tér környéke.  

Az autómegosztó társaság egyébként folyamatos növekedésben van: nyáron flottát és zónákat is bővítettek, és ahogy Michaletzky Bálint ebben az interjúban elmondta, miközben több régiós nagyvárost megcéloztak, tartják magukat ahhoz, hogy az autó csak elektromos lehet.

Nyitókép: Michaletzky Bálint, a Greengo alapítója

Oszd meg!