Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Fotó: McDonald's

Az oktogoni Mekiben sem hallhatjuk már, hogy „Adhatom extra baconnel?”

Egyre több éttereme újulhat meg a magyar Meki-hálózatban, azt ígérik a kiszolgálás gyorsabb lesz.

A szemben lévő Zing legnagyobb bánatára újra kinyitott az egyik legrégebbi McDonald’s étterem Budapesten az Oktogonon, és csatlakozott az újgenerációs csapathoz. Érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkokba pötyöghetjük, mit szeretnénk enni, hogyan szeretnénk kifizetni, az ételünket pedig az asztalunkhoz hozza egy „vendégélmény menedzser”, akiknek a feladata ezentúl az, hogy gondoskodjon a vendégek kényelméről, segítsen az új eszközök használatában.

Mindez a „Jövő Élménye” nevű fejlesztés keretében történik, ami még 2017-ben indult az étteremláncnál, és amit az új, magyar tulajdonos, az eddig az építőiparban aktív Scheer Sándor, a Market Zrt. alapító-kisebbségi tulajdonosa is kiemelten kezel – derül ki a cég szerkesztőségünknek küldött tájékoztatásából. Eddig 5 étterem esett át a változtatásokon, a Jászai Mari téri lehet a következő Budapesten, a végcél pedig a hálózat valamennyi éttermének átalakítása.

A vásárlók számára is látványos változtatások és az új dizájn mellett a háttérmunkálatok is átalakulnak. A konyhai folyamatokban ott dolgozóknak egyszerre csak egy folyamatot kell majd felügyelniük, így biztosítva a gördülékenységet és biztonságot.

2019.10.03. Oktogon McDonalds felújítás után.

Az Oktogon McDonald’s a felújítás után.

Azt már csak mi tesszük hozzá, hogy a fejlesztés illeszkedik abba a trendbe, amire sok – főleg gyártó – cég is ráállt már: az új technológiák kiváltják az élő munkaerő egy részét, ez pedig különösen fontos, mikor munkaerőhiány van számos szektorban, így a vendéglátóiparban is.

Frissítés: A McDonald’s utóbb azt közölte szerkesztőségünkkel, hogy az új megoldások az esetükben épp hogy több ember felvételét teszik szükségessé, a fejlesztés célja, hogy javuljon az ügyfélélmény.

Szükség is van az okos innovációkra a területen, a kézművesség, a streetfood- piac komoly konkurencia még a Meki számára is. Nagy lépés volt a júliusban indult házhozszállítás – bár egyelőre csak tesztüzemben –, és a hamarosan érkező kétsávos autós kiszolgálás is.

A globális McDonald’s még februárban adta el magyar leánycégét a 48. leggazdagabb magyarnak, a felvásárlás részleteiről itt írtunk bővebben.

Burgerforradalom vs. Meki: mit nyerhet a Market-vezér a magyar McDonald’s felvásárlásával?

Oszd meg!