Az Index vette észre, hogy Mészáros Lőrinc vasútépítő cégét, az R-KORD Kft-t bízta meg a MÁV “a Scheidt & Bachmann gyártmányú BUES 2000 típusú elektronikus sorompóberendezések és részegységeinek, valamint HSM 10 E típusú hidraulikus félsorompó hajtóművek és részegységeinek javítása és üzemeltetésük támogatása” című pályázat megvalósításával, 180 millió forint értékben.
Eközben a G7 arról ír, hogy egy kétmilliárdos autópályalehajtó megépítése az M1-es autópálya Tatabánya és Bicske közötti szakaszán nem igazán indokolható semmi mással, minthogy pont mellette van Mészáros Lőrinc ásványvizes cégének, a Vivienvíznek az üzeme: a volt ipari parkot 2018-ban gyakorlatilag felszámolták, csak ez az egy üzem maradt ott, településekhez pedig könnyebb eljutni más lehajtókon.
Pár napja derült ki, hogy a Mészáros-birodalom máshol is tovább terjeszkedik: földgázzal is foglalkoznak, a Tigáz közel 50 százalékát megveszi az egyik magántőkealapja.
Mától Mészáros Lőrinctől (is) kapják a tiszántúliak a földgázt
Múlt héten pedig azt jelentették be, hogy Mészáros Lőrinc jobbkeze, Jászai Gellért, a 4ig főtulajdonosa megveszi a Telekomtól a T-Systemset.
Hivatalos a gigaüzlet: Mészáros és Jászai informatikai cége felvásárolja a T-Systemset