Azt már korábban tudni lehetett, hogy márkát vált a Telenor, miután a tulajdonos cseh PPF nem licenceli tovább a jelenlegi brandet. A Telenor Magyarország csütörtök délelőtti sajtótájékoztatóján most az új nevet is bejelentették: Yettel.
A márkát egységesen vezetik be a cégcsoport magyar, szerb és bolgár érdekeltségeinél. Túlnőtték a Telenor nevet, a saját márkanév a a hosszú távú elköteleződést jelenti. Mindhárom országban virágzik a brand, a cseh PPF pedig a telekomunnikációs szektor fejlesztésére és új lehetőségek felfedezésére koncentrál – mondta Peter Gazik, a Telenor Magyarország vezérigazgatója a vállalat sajtótájékoztatóján.
Az új nevet folyamatosan vezetik be, február végéig mindkét nevet használják, március elsejétől pedig már csak a Yettel néven lesznek jelen.
„A PPF Csoport régiónk hosszú távú befektetője. A saját, Yettel márka bevezetése is erre bizonyíték, miközben a helyi vállalatok stratégiai fókusza változatlan marad: a helyi piacok növekedése és fejlesztése, hozzájárulás a helyi társadalom és gazdaság fejlődéséhez azáltal, hogy magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtunk folyamatosan fejlődő, világszínvonalú hálózatunkon” – mondta Peter Gazik.
Több néven is gondolkodtak, de úgy gondolták, hogy a Yettel lesz a legjobb – a névnek nincs különösebb jelentése, a márka vége a telekommunikációs szektorra utal, mondta Mohamed ElSayad, a Telenor kereskedelmi vezérigazgató-helyettese. Februárban a márka bejelentésére, bevezetésére koncentrálnak, utána jöhetnek az új termékek.
Dolezsai Gergely, a márka- és marketingkommunikációs igazgató a márka frissességéről beszélt. A PPF hosszú távú stratégiáját erősíti meg, hogy új márka bevezetésére koncentrál.
A felhasználóknak semmi dolguk nincsen, az eddigi termékeket és szolgáltatásokat változatlanul érhetik el, emelte ki a szakember.
A márkabevezetés február elsején indul a Telenor csatornáin. „Szia, beszélünk még! Ez nem búcsú, hanem egy új kezdet” szlogennel fogják üdvözölni az új márkát. „Ezt letesszük, azt felvesszük” és „Szia! Helló újra!” reklámokkal készülnek a fogyasztóknak.
A márkaváltás költségeit nem részlezeték.
Borítókép: Telenor