Közös szolgáltatáscsomaggal erősítené egymás márkáját és piaci erejét a jövőben a magyar e-kereskedelmi piac két szereplője, a Stylehub és a Webshippy. A Stylehub webshopokat ugyanis néhány kattintással a Webshippy fulfillment szolgáltatásához kapcsolhatják a felhasználók.
„Nagyon hasonló a két szolgáltatás ügyfélköre és hasonló kihívásokkal találkoznak. Már az első egyeztetésünk után egyértelmű volt, hogy a Webshippy-ügyfelek egy része valamilyen megoldást hiányol a jelenlegi webshoprendszeréből, vagy kényelmetlen azt megoldania” – mondta Pfaff András, a Stylehub alapítója a Kosarertek.hu-nak.
A leggyakoribb problémák között van, amikkel az ügyelek találkoznak, hogy nehéz kezelniük a többnyelvű webshopokat, és a különböző pénznemekben beérkező rendeléseket is.
A webhsopszolgálató Stylehub most a kiszervezett logisztikát kínáló ötéves startuppal, a Webhsippyvel kínál új, közös szolgáltatáscsomagot.
Perényi András és Vorobcsuk Zoltán e-kereskedelmi startupjának teljes történetét még 2020 decemberében írtuk meg. A 2016-ban alapított vállalkozás azóta az Amazonéhoz hasonló robotokkal szerelte fel a raktárát, a tervek szerint a következő öt évben már Lengyelországban és további öt kelet-európai országban terjeszkedne. Emellett a startupba beszállt az egyik legnagyobb hazai logisztikai cég, a Trans-Sped.
„Olyan webshop-szolgáltatást szeretnénk nyújtani, ahol
az ügyfeleknek nem kihívás a többnyelvű, több pénznemben történő értékesítés, hanem lehetőség. Nem kell bajlódni pluginek telepítésével, hiszen minden integráltan elérhető a szolgáltatásban”
– mondta Pfaff a mostani együttműködés céljáról.
A közös csomag egy olyan megoldás, ami az értékesítéstől a számlázáson keresztül egészen a kiszállításig teljesen automatizálható, és a Webshippy segítségével most már a teljes logisztikai tevékenység – a megrendelés érkezésétől a vevőnek történő kézbesítésig – kiszervezhető.
Borítókép: Perényi András, a Webhsippy társalapítója // Fotó: Sebestyén László