Az online vásárlás népszerűsödésével az IKEA nyit az applikcáiók irányába, és fokozatosan próbálja átalakítani a hagyományos üzleteit.
A cég üzleti modellje eddig hibátlanul működött, a megfizethető áron kínált széles termékpaletta csomagolva és akár házhoz is szállítva a világ egyik legnagyobb bútoráruházává tette a vállalatot. De az eddigi módszerek a XXI. században már korrekcióra szorulnak, és a hetvenöt éves cég körül olyan cápák úszkálnak, mint az Amazon, vagy a Walmart, akik szintén egyre éhesebbek a lakberendezési piacra.
A portfolio.hu információ szerint a svéd vállalat alkalmazásban
a teljes kínálat elérhető lesz, az appot először Franciaországban és Hollandiában, majd az év végéig az IKEA 8 legfontosabb piacán, köztük Németországban, az Egyesült Államokban és Kínában vezetik be.
A vállalat már többféle verziót is kipróbált, többek között kisebb, külvárosi üzleteket is nyitottak, de van már dedikált, például kizárólag konyhafelszereléseket bemutató üzlet is – írja a portfolio.hu Bár a vásárlás egyre inkább online kezdődik és online végződik is, a cég vezető tisztában vannak azzal, hogy nem kaszálhatják el a fizikai boltokat, mert a vásárlónak szüksége van arra, hogy személyesen is megnézhesse azt, amit meg akar venni.
Kukacos algaszendvics és blockchain-falu is belefér az IKEA jövőképébe
Magyar startup drónszoftvere segíti az IKEA-s vásárlásunkat