23,5 százalékkal növelte hirdetési bevételeit az Amazon, de ez még így is kevesebb, mint amit a járvány előtt jósoltak neki. Nem Jeff Bezos cége az egyetlen, ami nem hozta a számokat.
Az Amazon ebben az évben 13 milliárd dollárra növelte az amerikai hirdetési bevételeit, ez 23,5 százalékos növekedést jelent a tavalyihoz képest – írja a Business Insider.
Bár a növekedés jól hangzik, ez 920 millió dollárral kevesebbet jelent, mint amit az Emarketer jósolt a koronavírus kitörése előtt az e-kereskedelmi óriás számára.
Nem az Amazon az egyetlen techcég, ami járvány idején a hirdetési bevételeinek változását tapasztalja. A Google-nek ez 2020-ban 39,58 milliárd dollár bevételt hoz a házhoz, ami 7 milliárd dollárral kevesebb, mint amit március elején jeleztek elő.
A Facebook nettó digitális hirdetési bevételei 4,9 százalékkal 31,43 milliárd dollárra növekednek. Ez körülbelül 4,82 milliárd dollárral kevesebb a március eleji előrejelzésekben szereplő számoknál.
Fotó: Bryan Angelo / Unsplash