Első nagy területű, 900 négyzetméteres belvárosi áruházát nyitotta meg a JYSK üzletlánc Budapesten, a Bajcsy-Zsilinszky úton.
A hazai gazdasági kihívások nem törték meg, tovább tudta bővíteni áruházláncát a Jysk az elmúlt egy évben. A héten a Szent István Bazilikától pár sarokra nyitottak áruházat – derül ki a vállalat Forbes.hu-nak eljuttatott közleményéből.
Bár a budapesti belvárosban eddig is működtek kisebb üzleteik, de azok más igényeket elégítenek ki,
a Jysk szerint vásárlóik továbbra is igénylik, hogy személyesen válasszanak bútort vagy matracot – az online vásárlás mellett.
Ugyanezt elégíti ki az Etele Plázában a közeljövőben nyíló másik áruházuk is – írják.
A skandináv vállalat csak idén további három vidéki üzletet nyitott, Pécs és Hajdúnánás mellett Balatonlellén is. Megjegyezzük, hogy a rivális Ikea is
a Balatonon terjeszkedett a közelmúltban rendelésátvételi pontokkal, a két vállalat döntése pedig aligha független a helyki lakóingatlanok rendkívül élénk piacától.
Mintha járvány se lett volna
A Jysk üzletnyitásaival idén 32 munkahelyet teremtett úgy, hogy a koronavírus-járvány ellenére az elmúlt bő egy évben sem csökkent a magyarországi létszámuk, ami 800 fő feletti. A bővítés egy ecseri logisztikai központtal folytatódik, aminek raktárkészlete a régió országait elégítené ki, további 300 főt foglalkoztatva.
A tavalyi üzleti évben a Jysk Magyarországon 13,1 százalékos bevételnövekedést ért el, aminek értéke elérte az 51,4 milliárd forintot.
Hozzátesszük, hogy a járvány hatása miatt a lakosság több energiát szentelt a lakások felújítására vagy bútorozására, ami kedvezett a bútoráruházaknak.
Kiemelt kép: Jysk Magyarország