Szakmai befektetőként viszi tovább a megszerzett üzletrészt.
Megvette a Webshippy 27 százalékos üzletrészét a Trans-Sped, az egyik legnagyobb hazai logisztikai cég az MFB Növekedési Tőkealaptől. A vételárat nem hozták nyilvánosságra. A Budapesti Értéktőzsde oldalán szereplő közleményben azt írják: “a társaságok közötti megállapodás értelmében a Webshippy Kft.-nél kidolgozott innovatív szoftvert és know-how-t a Trans-Sped nagyvállalati ügyfelei e-kereskedelmi logisztikájának kiszolgálására fogja használni.”
A Webshippyről a decemberi lapszámunkban írtunk hosszabban. A startup nagyon felfutott a járvány alatt, a kiszervezett logisztikai szolgáltatást nyújtó cég raktárában 800 webáruház árucikke várja, hogy egy külsős futárcég házhoz vigye a gazdájának. Vorobcsuk Zoltán társalapító akkor lapunknak úgy fogalmazott: „Egyáltalán nem örülök a járványnak, de álszent sem akarok lenni. Az idei év jóval előrehozta a növekedésünket. Kiküldött csomagszámokat nézve nálunk már márciusban elkezdődött a karácsony, és azóta is tart.” És a héten még egy nagykutyát behúztak a partnerek közé: integrálták a Wolt rendszerét a platformjukba, így a pizza mellé a Wolton már karácsonyfaizzót, natúrkozmetikumot, és sampont is rendelhetünk.
Borítókép: a Webshippy csapata