Az év legcukibb Forbes magazinja

Az év legcukibb Forbes magazinja jelent meg decemberben, a címlaptól már önmagában elolvadok: Halász Judit és Bálint György közös képen. De a tartalomjegyzékben lévő felvétel az igazi kedvesség. A fotózáson […]

Bővebben

fotó: Sunseeker

A méret a lényeg a Sunseeker új szuperjachtjánál

Az Egyesült Királyságban működő Sunseeker International a stílusos, gyors, jól felismerhető, több millió dolláros jachtjairól vált híressé. A cég megállt a 100 láb (30,4 méter) hosszúságnál, egészen eddig.

A vállalat bejelentette, hogy szuperjacht-divíziójuk új zászlóshajója egy 161 láb (49 méter) hosszúságú luxusjacht lesz. Nyilvánvaló, hogy a Sunseeker terjeszkedni szeretne. Szó szerint is.

A Sunseeker 161 látványtervén jól látszik a progresszív dizájn
A nyitott fedélzet is meglehetősen kényelmes

Az új szuperjacht jellegzetes külső vonalai mellett kivételes belső tereket kínál az utazóknak. A kialakítás a Design Unlimited nevű brit dizájnstúdió érdeme – írja az amerikai Forbes.

A szempont a kezelhetőség, a funkcionalitás és az otthonosság kialakítása volt.

A dinamikát egységes színpalettával és szövetekkel sikerült elérni.

A Beach Club a hajó legmenőbb pontja

A napozóteraszon négy önálló napozóágyat lehet rögzíteni. A kárpitozott, C-alakú ülőhely elválasztja a napozókat azoktól, akik inkább a pezsgőfürdőben mártóznának meg. A sokoldalú felső fedélzetnek, van egy másik ülőfelületekkel ellátott része is, ahol társas összejöveteleket lehet tartani. Itt egy komplett bár helyezkedik el, kőpulttal, székekkel és egy opcionális TV képernyővel.

A dizájn csúcsa a medence és a “tengerparti klub”, a Beach Club.

A három, hidraulikusan mozgatható panelből álló tér közvetlenül a víz felett helyezkedik el.

A Beach Club
A fedett fedélzet

A bár hátsó része egy üvegfal, ahonnan a vendégek beleshetnek a fenti merülő medencébe.

A Sunseeker szuperjachtjai 2021-ben debütálnak majd.

Hazánkban is van sikeres luxusjacht tervező, az egyik Obendorfer Dávid által tervezett jachton még Naomi Campbell is mulatott.

fotók: Sunseeker International

 

"Az üzlet üzleti része sosem érdekelt igazán"

Hugh Hefner, a Playboy magazin alapítója