Októbertől új szolgáltatással bővült a Waberer’s-Szemerey Logisztika (WSZL) Kft. portfóliója, a magyar elektronikai kereskedelem logisztikai feladatainak 80%-áért felelős vállalat, egy régi megbízója, a Telekom ügyfelei részére elindítja a házhozszállítási szolgáltatását – tudtuk meg a társaságtól.
A WSZL és a Telekom között az együttműködés 2007 év végén 3200 m2-en indult és az elmúlt 13 év során egyre bővülő szolgáltatással és ma már több mint 10 000 m2 területen szolgálja ki a WSZL a Magyart Telekom logisztikai igényét.
A házhozszállításról történő megállapodásban – a régi jó kapcsolat mellett – a Telekom számára kiemelt szempont volt a túlméretes termékek ügyfélhez történő szállítása az ügyfélközpontú kiszolgálás pl. munkaidő utáni, kora esti kiszállítás, bankkártyás fizetési lehetőség melyek megvalósításában a WSZL szintén ideális partner.
A WSZL a Waberer’s International leánycége, 2019-ben 46,9 milliárdos forgalom mellett 403 millió forint veszteséggel zárt. Az anyacég többségi tulajdonosa július végén jelentette be, hogy kiszállhat a fuvarozási-logisztikai cégből.