Mindegy, mit csinálok, de azt világszínvonalon kell tennem – vallja magáról Csanády István, a Forbes által az egyik legforróbnak választott magyar startup, a Shapr3D feje. Az üzletemberrel Galambos Márton, lapunk főszerkesztője beszélgetett – a járvány miatt az online térben – a Forbes Világraszóló magyarok rendezvényén. Idézünk 8 erős mondatot a beszélgetésből.
„A családi elvárás az volt, hogy sose lokálisan mérjük magunkat – emlékszem, édesanyám hányszor mondta: mindegy, mit csinálsz, de azt világszínvonalon csináld!”
„A hazai marketing szakemberek sajnos csak hazai szinten gondolkodnak, csak Magyarországra akarnak eladni, a globális mindset teljesen hiányzik.”
„Nálunk a szájhagyomány a legfontosabb marketing – a felhasználóink mindegyike gyakorlatilag evangelistává válik és magától hirdeti a céget.”
„A jövőben csak mobileszközök lesznek, ezzel érdemes
tervezni. Még az asztali eszközeink is igazából mobileszközök lesznek.”
„Jelenleg nincs szükségünk befektetésre, az előző körös tőkebevonás fele még a bankban pihen. Még a cash flow-nk is pozitív lenne, ha nem terjeszkednénk olyan agresszíven.”
„18 hónapja 26 millió dollárra értékeltek minket – azóta viszont több, mint az ötszörösére nőttünk. Minden évben a háromszorosára nő a cég, idén ez lehet, hogy nem lesz meg, de jövőre behozzuk.”
„Bojár Gábor egyszer azt mondta nekem, hogy a ti sztoritok jobb lesz, mint a Graphisofté – az egész iparágat meghatározó cég akarunk lenni.”
„A célunk a világuralom – és ezzel nem szoktam viccelni.”
Képek: Forbes