Mindegy, mit csinálok, de azt világszínvonalon kell tennem – vallja magáról Csanády István, a Forbes által az egyik legforróbnak választott magyar startup, a Shapr3D feje. Az üzletemberrel Galambos Márton, lapunk főszerkesztője beszélgetett – a járvány miatt az online térben – a Forbes Világraszóló magyarok rendezvényén. Idézünk 8 erős mondatot a beszélgetésből.
„A családi elvárás az volt, hogy sose lokálisan mérjük magunkat – emlékszem, édesanyám hányszor mondta: mindegy, mit csinálsz, de azt világszínvonalon csináld!”
„A hazai marketing szakemberek sajnos csak hazai szinten gondolkodnak, csak Magyarországra akarnak eladni, a globális mindset teljesen hiányzik.”
„Nálunk a szájhagyomány a legfontosabb marketing – a felhasználóink mindegyike gyakorlatilag evangelistává válik és magától hirdeti a céget.”
Galambos Márton (b) és Csanády István (j).
„A jövőben csak mobileszközök lesznek, ezzel érdemes
tervezni. Még az asztali eszközeink is igazából mobileszközök lesznek.”
„Jelenleg nincs szükségünk befektetésre, az előző körös tőkebevonás fele még a bankban pihen. Még a cash flow-nk is pozitív lenne, ha nem terjeszkednénk olyan agresszíven.”
„18 hónapja 26 millió dollárra értékeltek minket – azóta viszont több, mint az ötszörösére nőttünk. Minden évben a háromszorosára nő a cég, idén ez lehet, hogy nem lesz meg, de jövőre behozzuk.”
„Bojár Gábor egyszer azt mondta nekem, hogy a ti sztoritok jobb lesz, mint a Graphisofté – az egész iparágat meghatározó cég akarunk lenni.”
„A célunk a világuralom – és ezzel nem szoktam viccelni.”
Képek: Forbes