Csendben világhírű, 200 éves és magyar. Mi az?

Talán olvastad – mert még a Washington Post és a New York Times is lehozta –, hogy januári számunkat idő előtt vissza kellett hívni az újságárusoktól. A Hell Energy tulajdonosai kértek ideiglenes intézkedést […]

Bővebben

Véletlenül élesítette a játékát a magyar fejlesztőcég, egyből felkapták a júzerek

Az Arago csoporthoz tartozo Gamelab Zrt három éve fejlesztette – eredetileg tanulóprojektnek szánt – játékát, a Wormster Dasht, amit nagyon hamar felkaptak a felhasználók. A projekt egy kis szobából, 5 fővel indult. A játékban egy szörny elől kell menekülni, elkerülni az akadályokat. Különlegessége, hogy az egészet kézzel rajzolták. Hivatalosan március 29-én jelentek meg Androidon és Apple Tv-n.

Előtte szerettek volna előrendelési kampányt indítani az iTunes-on, az Apple-termékek alkalmazásboltjában.

“Egy iTunesban lapuló bug miatt a játék véletlenül a tervezettnél pár héttel korábban elérhetővé vált a felhasználóknak. Még nem volt teljesen kész, viszont azt láttuk, hogy tetszik az embereknek és több országban is bekerültünk a top 10 – top 100 játék közé, például Kínában és az USA-ban”

– mondja Misik Tamás, a Gamelab Zrt. pr-osa. Végül április 29-én adta ki egy frissítést, amivel teljessé vált a játék..

Ma pedig az Apple a nap játékává (Game of the Day) választotta az alkalmazásukat, és kiemelte a boltban, ezzel már több ezer letöltésnél tartanak. “Kaptunk egy megkeresést, az Apple-től, hogy küldjünk be újabb képeket több különböző felbontásban egyedi szövegekkel ellátva. Ebből már sejtettük, hogy pár héten belül ki fognak minket emelni” – mondja Tamás a kiemelésről. Egyelőre az iOS platformon futnak legjobban, az amerikai piacon (itt előbb is jelentek meg), de amúgy is azt várják, hogy az iOS-en megy majd jobban. Egyelőre eltérő árazást használnak (iTuneson 1090 forint a játék, Androidon épp leárazva 599 forint), de ez még tesztidőszak – először iTuneson volt olcsóbb egy dollárral.

A játékhoz még hibákat javítanak, egyébként már új projekteken dolgoznak. A csapat rengeteg tehetséges magyar fiatalt bevonzva már 20 fős, a következő projektjük szintén kézzel rajzolt, nagyon jó visszajelzéseket kaptak a látványra, megtartják ezt a módszert. Túl a tanulóprojekten ennél már nem többéves, hanem pár hónapos átfutással számolnak, ebből lesz egy játszható demó, amivel aztán Kickstarter-kampányt indítanak a befejezéshez. Készítenek mobilokon futó, bábjátékokhoz hasonló játékot, egy 3D nyomtatott bábot mozgatnak majd a képernyőn. Emellett készítenek egy autizmushoz használható készségfejlesztő játékot is gyerekeknek és a családjaiknak.

 

 

 

“Előrejutásod az életben a gondolataiddal kezdődikés azokkal is végződik.”