A Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó V-Híd nettó 337 milliárd 904 millió forintos ajánlatával nyerte meg a budapesti Déli Körvasút legnagyobb kivitelezési pályázatát.
A projektről Vitézy Dávid, a Budapest Fejlesztési Központ vezérigazgatója úgy fogalmazott, a kivitelezéssel az utóbbi száz év legjelentősebb budapesti vasúti fejlesztése kezdődik. A 24.hu írt arról, hogy
a Ferencváros-Kelenföld vasútvonal kapacitásbővítési munkába Mészáros a családot is bevette.
Ajánlatában alvállalkozóként jelölte meg az öccse, Mészáros János tulajdonában lévő Híd-Tám Kft.-t, a Közgép Zrt., az egykori Simicska-ékkövet, amely mára a Mészáros-birodalom része lett, és az ugyancsak Mészáros-érdekeltség V-Híd Vagyonkezelőt is. Mellettük ugyanilyen szerepben segíti a munkát az Apáthy Endre érdekeltségében lévő, legutóbb a Lánchíd felújításával reflektorfénybe került A-Híd Zrt. és a MÁV-leányvállalat MÁV FKG Kft. is.
A beruházásnak 2027. december 31-ig kell elkészülnie.
A kivitelezés keretében Kelenföld és Ferencváros állomások között harmadik (illetve egyes helyeken negyedik) vágányt építenek, a meglévő vágányokat pedig felújítják. A Közvágóhídnál és Újbudán Nádorkert néven új megállóhelyek épülnek, zajvédő-falakat húznak fel. Csaknem 13 kilométer új vágányt és 16 új vasúti kitérőt kiviteleznek, 6 új vasúti hídrendszert építenek ki: a Gubacsi út, a Soroksári út, a Budafoki út, a Szerémi út, a Fehérvári út és a Bartók Béla út felett. Mészárosék készítik el a kiviteli terveket és az ő dolguk lesz az engedélyeztetési eljárások kezelése is.