Kylie Con, Kylie Kon és Kylie Museum – ezt a három védjegyet regisztrálta a 22 éves dollármilliárdos Kylie Jenner, írja az amerikai Forbes.
Hivatalos bejelentés nem volt, a védjegyeket egy ügyvéd, Josh Gerben szúrta ki és kürtölte világgá Twitteren – mindezt úgy, hogy neki személy szerint nem volt köze a friss márkákhoz.
Na de mit is jelent ez pontosan?
A védjegyekből kiderül, hogy a téma divat, szépségtanácsadás,
táskák, kiállítások és interaktív események lesznek, illetve minden, ami
ezekhez bármilyen szinten kapcsolódhat. A január 9-én benyújtott kérelmeket még
nem fogadták el, ez a folyamat éveket ölelhet fel.
Kylie Jenner összesen 128 védjegy birtokosa, így pár újabb bejegyzés alapvetően nem kéne, hogy nagy hullámokat verjen. Ezekből viszont arra következtethetünk, hogy saját rendezvényt és kiállítást szervez majd a jövőben, azaz két olyan ágazatban is felütheti a fejét a Jenner-vagyon, ahol korábban nem volt jelen.
Na nem mintha sok ilyen terület lenne: a Kardashain klán tagjai (tehát Kim, Kanye, Kylie, Khloe és Kendall) összesen több mint 700 védjegyet birtokolnak. Arra használják őket, hogy bebetonozzák a márkaneveiket és kizárják azokat, akik a nevüket meglovagolva szeretnének nyerészkedni.
Kylie például azzal kavarta fel a port tavaly októberben, hogy védjegyet adott be a „rise and shine” mondatra (ez legjobban a magyar nyelvű „ébresztő, hasadra süt a nap” ébresztőre hajaz), csak mert egy videójában elhangzottak ezek a szavak, és pillanatok alatt rengeteg mém született róluk, amiken Jenner egy fillért sem keresett.
Jana Gouchev manhattani jogász szerint az áll a Kardashian család minden lehetséges üzleti területet szeretne lefedni valahogy, erre kell a sok védjegy. Nem mindegyik próbálkozás zárul azonban sikerrel: Jenner például egy több évig csatározott Kylie Minogue-gal, mert szerette volna védjegy alá zárni az ausztrál énekesnővel közös keresztnevét.
Kép: Kyle Jenner hivatalos Facebook-oldala