A chatrobot-fejlesztő magyar Talk-a-bot kiadta a belső, céges kommunikációra fejlesztett termékük, a Cheq új generációját: már a mesterséges intelligencia válaszol a kérdésekre.
A mesterséges intelligenciával kiegészített, új verzió a hét 24 órájában elérhető a munkavállalók számára, hogy segítsen eligazodni a céges folyamatok, szabályzatok között.
A cég azt ígéri:
- a rendszer könnyen bevezethető cégmérettől függetlenül,
- 20 munkaóra alatt implementálják, egészen minimális IT érintettséggel, a legmagasabb szintű IT biztonsági és adatvédelmi elvárásoknak megfelelően,
- egy negyedéven belül pénzügyi megtérülést biztosít,
- a dolgozói elégedettség növekedése mellett.
cégsztori
A Talk-a-bot chatrobotok fejlesztésével kezdte, ez a megoldásuk a cégek külső, ügyfél-kommunikációjában segít, a pandémia alatt kiadott Cheq pedig a belső kommunikációban. Ezzel tipikusan az olyan cégeket célozták, ahol sok a kékgalléros munkavállaló, és ahol addig az öltözőben kiragasztott parafatábla volt a legfontosabb kommunikációs “platform”. A Cheq-kel a kommunikáció átkerült az okostelefonokra, ahol a cégek egyszerre több ezer munkavállalónak tudtak üzenetet küldeni (például arról, hogy változott-e az esetszámok miatt a covid protokoll). A belső kommunikációs megoldásukat ma már több mint 100 000 dolgozó használja.
A technológia azonnal válaszol
A Talk-a-bot kiemeli, hogy hasonló megoldás sem itthon, sem a nemzetközi piacon nincs még a belső kommunikációs rendszerek között, hiszen mesterséges intelligencia alapú technológiát eddig leginkább bankok, telekommunikációs cégek és multinacionális kereskedelmi láncok engedhettek meg maguknak. A Talk-A-Bot által több, közel 6 éve fejlesztett nyelvértelmező szoftver mára elért arra a fejlettségi szintre, hogy nagyon pontos válaszokat tud adni az ismétlődő dolgozói kérdésekre, és a tudásbázis betanításához sem szükséges semmilyen műszaki szaktudás, ezért a HR-eseknek extra terhet nem jelent, viszont gyakorlatilag azonnal jelentős mennyiségű időt takarít meg az amúgy alacsony hozzáadott értékű tevékenységek automatizálásával.
A most bevezetett mesterséges intelligencia abban segíti a dolgozókat, hogy intuitív módon tudjanak eligazodni a céges folyamatok és szabályzatok kavalkádjában. A rendszer az esetek nagy részében azonnal válaszol, de rosszabb esetben is segít irányt mutatni, vagy összekapcsolódni egy szakértő kollégával.
Egyedülálló tapasztalatunkból eredően széleskörű ismeretekkel rendelkezünk a munkavállalók által feltett leggyakoribb kérdésekről és a tipikus válaszokról, így a tudásbázis nagy részét előre elkészítve tudjuk kínálni, amelyet az adott vállalat a saját, speciális helyzetéhez tud alakítani.
– mondja a Forbesnak Deliága Ákos, a cég társalapító-CEO-ja.
Deliága azt mondja, az a céljuk, hogy a Cheq új verziójának segítségével javítsák a cégek digitalizációját, hozzájárulva ezzel a gazdaság versenyképességének növeléséhez, különösen az ipari szegmensben, ahol sok a fizikai dolgozó, akik nehezebben jutnak információkhoz a munkahelyükkel kapcsolatban digitális csatornákon.
A Cheq belső kommunikációs rendszert jelenleg is több mint 60 ügyfél használja a HR folyamatok automatizálására, E-learning platformként, kríziskommunikációs helyzetekben és a manapság gyakori változások kezelésére.