Az európai terjeszkedéshez meghirdetett állásokból következtethetünk az e-kereskedelmi óriás következő lépésre.
Mi történt? A Temu és a Shein versenytársaként ismert Amazon Haul platform elindítását tervezi az e-kereskedelmi óriás Európában, írja a Ecommersnews.com.
Az Amazon Európában folyamatosan növekszik, a cég 2024-ben Németországban 39,6 milliárd eurós, az Egyesült Királyságban pedig 36,7 milliárd eurós bevételt ért el. Ez 8,7 százalékos, illetve 12,7 százalékos növekedést jelentett.
Mi fán terem a Haul? Az e-kereskedelmi óriás novemberben indította el az Amazon Haul-t, ami csak a vállalat mobilalkalmazásán keresztül érhető el. Az új platformon a legtöbb termék legfeljebb 20 dollárba kerül, a kínálatban sminkek, ruházati cikkek és kiegészítők szerepelnek.
Az álláshirdetések szerint az Amazon Haul még az idén elindul Európában is.
Az álláshirdetést szoftverfejlesztő mérnöki pozíciókra adta ki a Haul csapata.
Nem lesz 100 százalékban Haul. Az Amazon többnyire műanyag csomagolást használ a Haul szállítmányokhoz, amit Európában a szabályzói környezet miatt már nem használhatnak. Erre megoldásként az Amazon újrahasznosítható papírzacskókat, kartonborítékokat és dobozokat kezdett el használni, ami egy jelentős költséget jelent a filléres kacatok piacán.