Elsősorban a hatalomhoz hű vásárlóknak köszönheti a 2Rule a kiemelkedő eredményét. A beígért nemzetközi terjeszkedés azonban egyelőre nem indult meg.
A hvg arról ír, hogy a 2017-ben útjára indított és a Forbes-gazdaglista szerinti leggazdagabb magyar, Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó 2Rule a koronavírus-járvány első évében megötszörözte korábbi nyereségét.
A márkát gyártó Magyar Sportmárka Zrt. profitja 2019-ben 21 millió forint volt, 2020-ban ezt sikerült 108 milliósra hizlalni – így négy év alatt a semmiből vált a 2Rule százmilliós profitot felhalmozó márka.
Ugyanakkor a hvg megjegyzi, hogy a 2017-ben beígért nemzetközi terjeszkedésből még semmi nem valósult meg, a kiemelkedő eredmények magyarázata a Fidesz-közeli vevők eltökéltségének köszönhető.
A 2Rule első ügyfele a felcsúti Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia volt, azóta több profi egyesület sportolói is a Mészáros-féle mezekben feszítenek: igaz ez a DVTK és a ZTE futballcsapatára, valamint a veszprémi férfi kézilabda-csapatra is.
A nemzetiként beharangozott sportmárka termékeit egyébként jobbára Törökországban, Kínában és Bangladesben készítik.
Borítókép: ZTE FC / Facebook