Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

fotó: Magyar Vöröskereszt

Sajátmárkás termékekkel hódít a Vöröskereszt

A humanitárius szervezet sajátmárkás portékái a vásárlóknak is bejönnek: az elmúlt két évben 3,5 millió forint bevétel származott a Magyar Vöröskereszt kereskedelmi tevékenységből.

Két éve dobták piacra az első árucikkeket, hogy a bevételt olyan tevékenységi területekre fordítsák, melyekre kevesebb adomány érkezik.

A termékek árusításával a szervezet a támogatásnak azt az új formáját is igyekszik népszerűsíteni, amikor a vásárlók egyszerűen a fogyasztói döntésükkel segítenek.

Advertisement

A kereskedelmi tevékenység kezdetben fej- és elemlámpa értékesítésben merült ki, majd ezt követte a szaloncukor, később pedig a világító kulcstartók és csíptetős olvasó lámpák. A tervek szerint, az év második felében egy különleges kávédesszerttel is találkozhatunk a legnagyobb kiskereskedelmi üzletláncok boltjaiban. A csomagoláson megjelenő logón kívül a „Finom támogatás” szlogen jelzi a Magyar Vöröskereszt sajátmárkás édességeit.

Az eddig befolyt 3,5 millió forintot főleg szállítási költségekre fordították, így az adományok gyorsabban eljuthattak a rászorulókhoz.

A termékeket jelenleg az ország 134 pontján lehet megvásárolni.

 

Az embert nem a szerint fizetik, amennyit ér, hanem amennyit jövedelmez.