A Forbes-címlapos, aki Trumppal szelfizik

Kapitány István a Forbes címlapján mosolyog. Kapitány István a Fehér Házban, Trumppal szelfizik (és mosolyog). De kicsoda Kapitány István? Annak ellenére, hogy aligha van nála magasabb pozícióban dolgozó magyar menedzser […]

Bővebben

Magyar márkát vett az Aldi: jön a kokárdás túró rudi

A multinacionális élelmiszerlánc, az Aldi hazai boltjait üzemeltető  Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. megvette az Alföldi Tej Kft. Kokárdás márkáját. A multi először vásárolt magyar cégtől márkát – írja az MTI. A vételi ár üzleti titok.

Az Aldi 2008-ban jött Magyarországra, az Alföldi Tej kezdetek óta beszállítója, ma már negyven termék kerül tőlük az áruház polcaira. A magyar fogyasztói igényekhez igazított Kokárdás termékeket 2015-ben indították el: az Alföldié volt a márka, de csak az Aldi forgalmazta. A márkanév alatt 12 terméket kínálnak, ezt a jövőben tovább bővítenék.

Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezetője a pénteken Székesfehérváron tartott sajtótájékoztatón elmondta, hogy olyan termékek a márkanév alá, a körbe, amiket az Alföldi nem tud gyártani, de más gyártók képesek az elvárt színvonalat teljesíteni, ilyen például a túró rudi – írja a sajtótájékoztatóra hivatkozva a Napi.hu.

Az Alföldi Tejet 2003-ban alapította 23 tagja hatmillió forint jegyzett tőkével. Akkoriban közösen évi 90 millió liter tejet termeltek.  2004-2005-ben elindították a feldolgozást a fehérvári tejüzem megvásárlásával. Azóta tízmilliárd forintot költöttek az üzem fejlesztésére. 2015-ben megvásárolták a debreceni tejüzemet, ahol idén és jövőre több mint 12 milliárd forintból sajtgyártó és porítóüzemet építenek. A cég 2018-ban 664 fős, 2016-ban több mint 45 milliárd forintos árbevételük volt, 407 milliós adózott eredménnyel.  2017-ben az árbevételük 53 milliárd forint volt – írja az MTI.

 

 

Fotó: MTI

Olvasd el Üzlet rovatunk további cikkeit!
Ezeket láttad?
Címkefelhő