A Levi Strauss & Co erősen nyereséges évet vár, miután a vártnál gyorsabban visszaugrott a kereslet a farmernadrágjai, felsői és kabátjai iránt. A részvényárfolyam is azonnal három százalékot emelkedett, amint a cég bejelentette, hogy a harmadik negyedévben várhatóan 33 százalékkal magasabb osztalékot tud fizetni.
Úgy tűnik, a több hónapos bezártság után a vásárlók vágytak már arra, hogy felfrissítsék a ruhatárukat, így nemcsak a Levi, de például az American Eagle és az Abercrombie & Fitch is hirtelen keresletnövekedést tapasztalt, írta a metro.us.
„Amerikai vevőink mintegy 35 százalékának változott a ruhamérete. Van, aki nagyobb ruhát hord, mint korábban, és persze akad, aki fogyott, a lényeg, hogy már csak emiatt is új dolgokat kell venniük” – mondta Charles Bergh vezérigazgató. A Levi’s együttműködésbe kezdett más divatcégekkel is, például a Valentinóval, és a közvetlen értékesítésre próbálja helyezni a hangsúlyt, ami hozzájárult, hogy a bruttó árrése a második negyedévben 670 bázisponttal, 58,2 százalékra nőtt.
Az árrést persze a kevesebb leárazás, az áremelések és a spórolás is javította.
A cég nettó árbevétele több mint a kétszeresére, 1,28 milliárd dollárra nőtt a második negyedévben, ami május 30-án ért véget, az online eladások 75 százalékkal nőttek a pandémiában.
Fotó: Abhidev Vaishnav / Unsplash
Menő ruhák és kiegészítők, amikről nem mondod meg, hogy újrahasznosítottak