Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

fotó: Orbital Strangers

Kukucska-testvérek: Az óvszertartós alsónadrág az egyik legnépszerűbb termékünk

A J.Press tulajdonosai, a testvérpár Kukucska Róbert és Kukucska Zoltán évekig tudatosan titkolták, hogy a cég magyar. A novemberi Forbes Kilövésen végre kiléptek a fényre, és elmesélték, hogy a ma már másfél milliárdos cég születése tulajdonképpen a nagymamától kölcsönzött húszezer forintnak köszönhető.  

A cég – mely a mai napig leginkább a férfi alsónadrágok értékesítéséből él – már a kezdet kezdetén márkát akart építeni. Róbert és Zoltán olyan terméket választottak, amiből hiány volt a ’90-es évek elején. A kínaiak száz forintért adtak három darab gyatra minőségű alsót, míg a luxusmárkák termékei a többségnek megfizethetetlen voltak.

Kukucskáék megtalálták a középutat, és a J.Press hamar üzleti siker lett.

Termékeik és vásárlóik az évek alatt nem igazán változtak, a legnépszerűbb termékeik a mai napig a fekete zoknik és az óvszertartós alsónadrágok.

Az extra vastag, 204 oldalas születésnapos lapszámban a magyar Forbes első címlaposa, Váradi József, a beruházási toplista,  a Magyar100 (azaz a kizárólag hazai tulajdonban lévő száz legértékesebb cég rangsora) és még egy belső Forbes Urban melléklet is helyet kapott. A részletekért keresd a novemberi Forbes magazint!

A borítóképen: Kukucska Zoltán, Kőrösi Tibor és Kukucska Róbert // fotó: Orbital Strangers

 

Oszd meg!