Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Kilőttek a Lamborghini-eladások a járvány alatt

Az olasz sportautó-gyártó 2020-ban a valaha volt legnagyobb nyereségét könyvelte el. Még úgy is, hogy az olasz gyár két hónapig nem működhetett.

A BBC tudósítása szerint még a Lamborghininél is meglepődtek, mennyire sikeres évet zártak 2020-ban.

Habár az autóeladások némileg visszaestek, a drágább, személyre szabott sportautóikból többet vettek, ez pedig a nyereség növekedéséhez vezetett.

A Lamborghinik iránt főleg Kínából nőtt meg a kereslet, annyira, hogy már nem Németország, hanem a távol-keleti állam számít a sportautó második legnagyobb piacának.

Az olasz autógyár sikerének részben az új SUV-je, az Urus ágyazott meg. Az eladásaik 59 százalékát tették ki az utcai terepjárók.

Tavaly összességében 7430 Lamborghinit adtak el világszerte – ez a járvány ellenére a második legtöbb eladott autót jelenti a cég részéről. 2019-ben 8250 fogyott a luxus sportkocsikból.

Habár a németeket Kína beelőzte a Lamborghini-vásárlásban, egy darabig még mindig az USA tűnik az olasz gyártó legnagyobb piacának: 2020-ban 2224 autót adtak el a tengerentúlon.

A Lamborghini egyébként a változó piaci igényekhez is igazodni próbál: ennek érdekében áprilisban várhatóan hivatalosan is bejelentik, hogy megépítik az első elektromos szuperautójukat.

Borítókép: Alexander Mingl / Wikimedia

Oszd meg!

Arra fókuszálunk, hogy mi az emberek természetes erőssége, és a vezetőségi időnket arra szánjuk, hogy megpróbálunk lehetőséget találni nekik, hogy minden nap használhassák ezeket az erősségeiket.

Sheryl Sandberg, a Facebook ügyvezető igazgatója