Ausztriában is piacra lépne a nálunk is jelen lévő Pepco ruházati kiskereskedelmi lánc, az erről szóló keretmegállapodást már alá is írták.
A Retail and Leisure International beszámolója szerint a Pepco Lengyelország (az egyébként dél-afrikai többségi tulajdonú láncnak Lengyelország az európai központja) és a CCC Ausztria már meg is állapodott a keretekről, eszerint
már bevált, bizonyított lokációkat néztek ki maguknak és országos jelenlétre készülnek.
A cégcsoport egyébként három márkával van jelen az európai piacon, ezek a Pepco, a Poundland és a Dealz, a húzómárka forgalmi szempontból a Magyarországon is jelen lévő Pepco.
A tervek szerint az ausztriai megállapodást szeptember végéig írhatják alá, az üzletek pedig az idei negyedik negyedévben nyithatnak. Andy Bond, Pepco csoport CEO-ja azt mondta,
a Pepco sikeres spanyol- és olaszországi bevezetését követően a mostani megállapodás aláírása is annak bizonyíték,a hogy a Pepco megkerülhetetlen szereplő Európában.
Hozzátette, hogy osztrák terjeszkedésük kulcsfontosságú annak elérésében, hogy a kontinens kiemelkedő diszkont kiskereskedelmi lánca legyenek.
Arra, hogy jó úton haladnak, az is bizonyíték, hogy a Euromonitor adatai szerint aruházati kiskereskedelmi láncok rangsorában szép csendben Magyarországon is piacvezetővé lépett elő a Lengyelországban nemrég tőzsdére lépő Pepco. A koronakrízis alatt is intenzíven terjeszkedtek, méghozzá egyáltalán nem online. Nagyon úgy tűnik, ők lesznek az új H&M, legalábbis Kelet-Európában tekintélyes piaci részesedést hasítottak ki maguknak az utóbbi években.
Borítókép forrása: Pepco