Magyarország legnagyobb online női tornaközösségében lett résztulajdonos az Edigitalt felépítő, az eMAG-fúziót végigvivő, jelenleg a Jófogásra, a Vaterára és az Avokadóra összpontosító Várkonyi Balázs.
Mi történt? A Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula vezette ED Group belép az online tartalomszolgáltatás piacára: részesedést vásároltak a Gyerünk, anyukám!-ot működtető S11 Kft.-ben, közölték a Forbes.hu-val a felek.
Miért érdekes ez? Ezzel Magyarország legnagyobb online női tornaközösségében lett résztulajdonos az Edigitalt felépítő, az eMAG-fúziót végigvivő majd abból kiszálló, jelenleg a Jófogásra, a Vaterára és az Avokadóra immár befektetőként is összpontosító Várkonyi Balázs.
Mit tud a platfom? A Gyerünk, anyukámnak több mint 95 000 regisztrált felhasználója van, a platformot működtető S11 Kft. éves árbevétele eléri a közel 440 millió forintot. Jelenleg egy mintegy 30 fős edzői csapat és háttérstáb dolgozik az online tornaközösség működtetésén, amely a női életút egészét végigkíséri tornaprogramjaikkal, tanfolyamaikkal és étrendjeikkel.
„Testnevelő tanár vagyok, meg bölcsész. Az ikreim születésekor láthatatlanná váltam a társadalom számára és akartam egy helyet, ahol értik az anyákat. Tíz éve a saját nappalimból indítottam el a Gyerünk, anyukámat, ami ma már életkortól és élethelyzettől függetlenül minden nőnek be- és elfogadó teret biztosít a terhességtől a szenior évekig. Ma egy hét alatt átlagosan 11 300 tornát indítanak el a velünk otthon edző nők, több mint 95 ezren regisztráltak nálunk. Mozgás és közösség – azt hiszem, ez ma létkérdés, hogy a nők jól legyenek, mi ebben vagyunk szakértők, Várkonyi Balázsék pedig abban, hogyan lesz ez még jobb üzletileg ”
– hangsúlyozza Kádár-Papp Nóra, a Gyerünk, anyukám! alapítója.
Mi várható a befektetéssel? „Az e-kereskedelmi piacon egészen kivételes az, amikor egy személyes élethelyzet szülte igényre organikusan épül fel egy folyamatosan bővülő vállalkozás. A Gyerünk, anyukámban nekünk ez az izgalmas: azok a női élethelyzetek, amik köré az alapító Kádár-Papp Nóra egy valódi közösséget épített fel. Üzletileg bennünket az érdekel, hogyan lehet ennek az értéknek a fenntartásával még eredményesebbé tenni a céget és bővíteni a szolgáltatásokat” – fogalmazott Várkonyi Balázs. Első közös terveik között szerepel a szolgáltatási kör színesítése új online termékekkel, és a további célcsoportbővítés.