Nem sokon múlt, de sikerrel zárult a magyar horgászalkalmazás közösségi finanszírozási kampánya. A pont(y)os összeg százmillió forint felett.
Kilenc számjegyű kapás, avagy sikeres közösségi finanszírozási kampányt zárt a Fishinda. A csapat a kampányt a Tőkeportálon indította, a végső számok szerint a horgászapphoz és marketplace-hez érkező befektetési szándéknyilatkozatok összege 101 277 500 forint 151 befektetőtől.
Nem sokon múlt, a minimum tőkecél 100 millió forint volt, ennek közel fele a március 21-i kampányzárás előtti utolsó héten jött össze. A befektetők közt sztárhorgászok is akadnak, például Szabó Bence kétszeres világbajnok horgász, aki egymillió forinttal szállt be a buliba. Erről is írtunk nemrég a Forbes.hu-n a Fishindáról szóló cégsztorinkban.
Kik ők?
A Fishindát 2017-ben indította Kovács Attila (borítóképen balra) és Pásztor Viktor. 2022-re 250 ezer letöltésig jutott az alkalmazás, ahol az immár 10 országból érkező közösség mindenféle horgászkontentet tud megosztani egymással nagy fogásokról, vízállásról, más hasznos tudnivalókról, vagy akár horgásztrendekről. Ha valamelyik júzer felszerelése megtetszene, elég hozzá átkattintani az alkalmazás piacterére, ahol pedig regisztrált horgászkereskedőktől lehet megvenni a hőn áhított horgászcuccot.
Hogyan tovább?
„Örömmel tölt el bennünket, hogy újdonsült részvényeseink validálták az eddigi munkánkat, és ilyen sokan látják a Fishindában rejlő potenciált – írja Attila és Viktor a Forbes.hu-nak. – Kedves terhet vállaltunk magunkra, mert komoly a felelősségünk az új tulajdonosi közösség felé.
A terveink viszont készen vannak, holnaptól száz százalékban ezek megvalósításán dolgozunk, és hamarosan még nagyobb hullámokat vetünk az európai vízpartokon.”
A cég a most kapott befektetésből továbbnövekedne és terjeszkedne nemcsak itthon, de szerte Európában, 2027-re pedig 1,9 millió regisztrált felhasználó a cél. Cégportrénkért katt ide.