Elon Musk még februárban jelezte, hogy a Tesla márkakereskedések ideje lejárt, a cég az online kereskedelem felé fordul. Most finomított az álláspontján – írja a Business Insider.
Azok a boltok, amiknek nagy a forgalma, „biztosan nem zárnak be”, amik viszont aránylag kevés érdeklődőt vonzanak, „idővel bezárnak majd” – írja a dolgozókat célzó levelében Musk.
„Nincs logikus oka, hogy ezeket az üzleteket nyitva tartsuk.”
A szerdán kiküldött e-mailre azért volt szükség, mert a februári bejelentés nagyon rossz hatással volt a Tesla-dolgozók moráljára, ez pedig már veszélyeztette az eladásokat.
Főleg azok után, hogy alig pár nappal korábban arról írt e-mailt a vezetőség, hogy nagyon sok kocsit kéne legyártani és eladni, így a dolgozók legyenek szívesen önként és dalolva túlórázni.
Önkéntes túlórázásra kéri levélben a dolgozóit a Tesla