A Netpincér Go április végéig ingyen szállít ki – ez nagy segítség a padlóra került vendéglátóiparnak is. És jól mutatja, hogy felpörgött a házhozszállítás piaca.
Valósággal felrobbantotta az ételkiszállítás piacát a járvány, a korlátozó intézkedések miatt sokan dolgoznak otthonról, miközben az éttermek túlélési stratégiája is a profilváltás lett. A piac két nagy szereplője, a Netpincér Go és a Wolt mellé beszállt egy harmadik is, az egykori Taxify-ból lett Bolt is belevág az ételházhozszállításba. Közben a Wolt áfacsökkentésért lobbizik, a Netpincér Go pedig kedvezménnyel próbálja magához csalogatni az ügyfeleket, a remélt forgalomnövekedés persze segítség a most bajba került éttermeknek is.
Áprilisban országszerte 27 településen több száz étterem kínálatából díjmentes a NetPincér Go házhoz szállítás a hónap végéig
– jelentette be a társaság.
Netpincér Go: 200 új futár, behúzták partnernek a Burger Kinget is
Az elmúlt három hét során több mint 900 étterem jelezte csatlakozási szándékát, a legújabb partner a Burger King, 41 hazai éttermével. A kijárási korlátozás következtében a kávézóknak és éttermeknek új működési modellre kellett átállniuk ahhoz, hogy pótolni tudják a vendégforgalom kiesését. A Netpincér eddig is több, mint 2000 éttermi partnerrel működött, ehhez az elmúlt három hét során már csaknem 900 étterem jelezte csatlakozási szándékát.
A cég futárszámbővítéssel is reagál a szélesedő éttermi palettára: márciusban több, mint 200 új futárpartnert szerződtettek le.
A likviditási gondokkal küzdő éttermeknek március elején lehetővé tették, hogy ideiglenesen heti elszámolásra álljanak át, egymilliós megrendelői bázisukat pedig arra buzdítják, hogy ételrendeléssel segítsék a bajba jutott vendéglátóhelyeket.
Átálltak érintésmentes kiszállításra, az ilyen megrendelések aránya 50 százalék körül mozog.
A Netpincér alapítványokat is támogat: az oldalon keresztül a Magyar Vöröskereszt és a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet közös járványügyi kezdeményezésére is lehet adakozni.