Megváltoztak a fogyasztói szokások, bővíti magyarországi piacát a Nespresso.
Megváltoztak Magyarországon a kávéfogyasztási szokások, nőtt azoknak a köre, akik otthon is szeretnének jó minőségű kávét inni – így látja legalábbis a helyzetet Alberto Vercelli, a Nespresso Magyarország vezetője. A cég emiatt úgy döntött, hogy itthon is bevezetik a 25 országban már évek óta forgalmazott kapszulás kávéfőző gépüket és a hozzá tartozó 27 fajta kapszulát, írja az MTI.
Az MTI azt már nem részletezi, melyik kávéfőzőről van szó, de ha minden igaz, Vercelli a Vertuo kávéfőzőről és kapszulákról beszélhetett az eseményen, melyek márciusban debütáltak a magyar piacon.
A Nespresso vállalta, hogy 2022-re a kávéi teljesen karbonsemlegesek lesznek. Ennek részeként 2021 végére az összes Original kávét 80 százalékban, valamint az összes Vertuo kávét 85 százalékban újrahasznosított alumínium felhasználásával készült kapszulákba csomagolja. Azt remélik, 2022-ben már az összes kávé karbonsemleges lesz.
A lausanne-i székhelyű Nespresso 82 országban van jelen, a svájci központú Nestlé márkája. Az elmúlt hat évben mintegy 500 millió svájci frankot költött arra, hogy a fenntarthatósági céljait teljesítse, írja a közlemény.
Borítókép: Hanny Naibaho, Unsplash