A Sziget Fesztivál első öt napján több mint 32 ezren vásároltak az Aldi 375 négyzetméteres üzletében, ez rekord. A kihelyezett boltban idén is bolti árakon lehet vásárolni.
Az Aldi idén is kitelepült a szigetre, nagyobb bolttal mint tavaly (375 négyzetméteren) és 45 fős személyzetben. Nem csoda, hogy a bolt népszerű: szokásos áron lehet vásárolni, az üzlet mellett lévő grillben pedig ingyen készre sütik az ott vásárolt húsokat és grillkolbászokat. Ez rekordszámú, 32 ezer vásárlót hozott eddig a boltba.
Az első napok forgalma alapján az italok közül messze az ásványvíz a legkeresettebb (alkoholt nem árulnak), közel két és félszer annyi fogyott belőle, mint az összes többi alkoholmentes üdítőitalból együttvéve. A látványpékségben a tavalyi évhez hasonlóan a császárzsemle volt a legkapósabb, amit a virslis táska, a kenyérlángos és a vajas croissant követnek – áll a közleményben.
Az Aldi is küzd a munkaerő-hiánnyal, a magyar középvezetők megtalálását nagyon komolyan veszik, még áprilisban néztük meg karrierrendezvényüket.
Ha kell, a német multi show-műsort is szervez, hogy itthon tartsa a magyar fiatalokat
Borítókép: az Aldi Magyarország országos értékesítési koordinációs igazgatója, Kulcsár Dénes