Csendben világhírű, 200 éves és magyar. Mi az?

Talán olvastad – mert még a Washington Post és a New York Times is lehozta –, hogy januári számunkat idő előtt vissza kellett hívni az újságárusoktól. A Hell Energy tulajdonosai kértek ideiglenes intézkedést […]

Bővebben

Átalakulás a hazai távközlési piacon: Viszlát, UPC!

Nevet vált a UPC jövő év áprilisától, a céget a Vodafone vette meg, mostantól minden piros lesz.

Frissítés: A cikk eredeti címében azt írtuk tévesen, hogy a Digi márkanév szűnik meg, de ahogy arról a cikkben is szó van, a UPC márkát váltják majd Vodafone-ra, a Digi pedig marad a piacon továbbra is. Az érintettektől és az olvasóktól is elnézést kérünk! 

Jövő áprilistól egy ismert márkával kevesebb lesz a magyar távközlési piacon: megszűnik a jelenleg a Vodafone Magyarország által használt UPC márka, ezt követően a brit tulajdonú távközlési cég kizárólag a Vodafone márka ernyője alatt értékesíti mobil- és vezetékes szolgáltatásait – írja a HWSW. A lapnak Amanda Nelson (képünkön), a Vodafone Magyarország vezérigazgatója beszélt minderről. 

A vállalat idén nyáron az Európai Unió illetékes szerveinek jóváhagyását követően szerezte meg a UPC Magyarország Kft-t egy több országot érintő nemzetközi üzlet részeként, vagyis a UPC brand az akvizíciót követően nem egészen egy éven belül eltűnik a magyar piacról

A Liberty Global és a Vodafone Csoport közt kötött megállapodást tavaly májusban jelentették be a felek, a gigantikus értékű, 18,4 milliárd eurós üzlet részeként a brit multi tulajdonába kerülhetett az amerikai kábelcég német, román, cseh és magyar leányvállalata.

A felvásárlással a Vodafone Európa vezető, konvergens szolgáltatójává válik, 116,3 millió mobil- és 22,1 millió televíziós ügyféllel, valamint egy olyan újgenerációs vezetékes hálózattal, amely összesen 122 millió otthont és vállalkozást ér el.

 

Borítókép: Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. (Forrás: Vodafone.hu)

 

 

"Minden értelmes ember önfejűnek tűnik időnként."