Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Az Antavo képviselői az „eCommerce Awards for Excellence” díjátadóján Londonban. Középen balra Rohini Contractor, jobbra Kecsmár Zsuzsa.

Szegeden építenek nemzetközi startupot – rangos díjat kaptak Londonban

Rangos elismerést kapott az Antavo, a Szegedről indult, online hűségprogramokkal foglalkozó startup: az „eCommerce Awards for Excellence” díjátadóján az ő kampányukat találták a legjobbnak az e-mail marketing kategóriában Londonban- számolt be róla a Forbes.hu-nak Kecsmár Zsuzsa társalapító-marketingvezető. A vállalat dinamikusan fejlődik: 2017 óta bevételüket megháromszorozták, munkatársaik száma pedig két és félszeresére nőtt.

Az online üzleti világ egyik legrangosabb díja az eCommerce Awards for Excellence, ahol komoly hírű nemzetközi cégek online kampányai vetélkednek egymással négy területen.

Nagy-Britannia legrangosabb internetes kereskedői díjának „E-mail marketing kampány” kategóriájában egy Szegedről indult startupot, az Antavót találták a legjobbnak.

 

Az Antavo képviselői az „eCommerce Awards for Excellence” díjátadóján Londonban. Középen balra Rohini Contractor, jobbra Kecsmár Zsuzsa.

Az Antavo képviselői az „eCommerce Awards for Excellence” díjátadóján Londonban. Középen balra Rohini Contractor, jobbra Kecsmár Zsuzsa.

A rangos elismerést szeptember 26-án vették át Londonban az Antavo igazgatósági tagjai, Kecsmár Zsuzsa és Rohini Contractor. A díjat egy neves nemzetközi divatcéggel, a LuisaViaRoma-val közös, újszerű online hűségprogram kialakításáért kapták, mely a születésnapok fontosságára építve ért el kiemelkedő sikert: a kampány során a hűségprogram résztvevőinek száma 50%-kal nőtt.

Az Antavo fashion szektorban működő vállalatok számára fejleszt egy újszerű marketingszoftvert, melyek célja a minél hatékonyabb hűségprogramok kialakítása és sikeres futtatása. A Szegedről indult startup óriási fejlődésen ment keresztül az elmúlt évben: 2017 óta megháromszorozta bevételeit. Legfontosabb jelenlegi partnerei között szerepelnek különböző nemzetközi high fashion brandek, úgy, mint a LousiaViaRoma, a Represent, a SimpleBe vagy a Stylebop.com.

A dinamikus fejlődés a vállalat létszámában is megmutatkozik:

az elmúlt év alatt 14-ről 40 főre nőtt az Antavo alkalmazottainak száma, akik immáron öt nemzetiségből érkezve dolgoznak a startupnak.

A dinamikus fejlődés eredményeképpen az eddigi irodájukat kinőtték, így 2018 őszén Szeged egyik patinás belvárosi palotájába költöztek át.

Új irodában Szeged egyik legsikeresebb startupja. Fotó: Antavo

Új irodában Szeged egyik legsikeresebb startupja. Fotó: Antavo

30 ezer vállalkozásnak segítettek eddig

Az Antavo története 2011-re nyúlik vissza, amikor a társalapítók, Kecsmár Attila, Kecsmár Zsuzsa és Csarnai Gábor úgy döntöttek, kilépnek a nemzetközi piacra. Ezután hozták létre az Antavót, melynek online marketing szoftvere különböző promóciós kampányok indítását, lefuttatását biztosította a partnerek számára. Szoftvereik az indulás óta több, mint 30 ezer vállalkozásnak segítettek 5 kontinensen – többek között dolgoztak együtt a Björn Borggal, valamint mind a mai napig üzleti partnerük a Pepsi. Jelenleg három városban van irodájuk: Szegeden, Londonban és Budapesten.

Befektetőik között van a Seedcamp, Európa egyik legjobb magvető tőkelapja, akik még 2012-ben fektettek a cégbe; az iEurope, egy amerikai alap, amely a közép-európai régióban invesztál; és az Innovation Nest, egy európai alap, amely gyorsan növő B2B marketing technológiákra fókuszál.

 

Borítókép: Az Antavo képviselői az „eCommerce Awards for Excellence” díjátadóján Londonban. Középen balra Rohini Contractor, jobbra Kecsmár Zsuzsa. 

 

"Minden értelmes ember önfejűnek tűnik időnként."