Kicsoda valójában Soros és mit akar?

Hogy nem ő lett az első és a második címlapunk, még 2013-ban, amikor indultunk, az érthető.  A magyar Forbes mégis induljon magyarországi arcokkal. De a harmadik, már simám lehetett volna, […]

Bővebben

A Mol Limo flottájában 100 elektromos, 200 benzines autó van. Hossz távon cél, hogy a teljes flotta elektromos legyen. Fotó: Mol

A repteret is bevette a Mol Limo

Véget ért a busszal-vagy-taxival-menjek-a-reptérre korszaka, mostantól a Mol is beszáll a reptéri közlekedésbe.

Ferihegyig viszi a Mol a Limót, írja a Portfolio.hu. A portál rövid interjút közölt Ratatics Péterrel, a Mol Magyarország és a Fogyasztói Szolgáltatások üzletág ügyvezető igazgatójával, aki többek között arról beszél, a vállalat nemsokára a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre is kiterjeszti autómegosztó szolgáltatását.

A tervek szerint a reptér már június elejétől elérhető lesz a limósok számára.

„Mostantól egy egyszeri 1990 forintos felárért a repülőtér is elérhető a Limókkal, amelyeknek dedikált parkolóhelye lesz a repülőtéren” – mondta Ratatics az interjúban.

Beszélt arról is, hogy a zónabővítéssel már tavaly is gyorsabban haladtak, mint tervezték: „Fontosnak tartjuk, hogy nagyjából négyzetkilométerenként hat autó legyen elérhető a szolgáltatási területen.” Ezzel párhuzamosan bővítik a töltőinfrastruktúrát is, mert nem közterületi, hanem saját infrastruktúrával oldják meg a töltést. A Limo első éve egyébként nem alakult fényesen, inkább a tapasztalatszerzésről, az építkezésről és a kezdeti problémák kiküszöböléséről szólt. Az első éves eredmény elmaradt a várakozásoktól – Ratatics szerint részben azért, mert gyorsabban nőttek, mint ahogy előre eltervezték.

A Mol céljai között nem csak a hazai terjeszkedés szerepel, a környező országok nagyvárosait is megcéloznák. Leghamarabb Prága kerülhet sorra, Magyarországon pedig a nagy diákvárosok (pl. Debrecen) vannak a térképükön. „Egy ilyen szolgáltatás gerincét az informatikai platform adja, amikor az már kialakult és stabilan működik, viszonylag kis belépési költséggel megoldható egy újabb város bekapcsolása” – mondta a Portfoliónak Ratatics.

A Mol Limónak jelenleg 45 ezer regisztrált ügyfele van, közülük minden második már legalább kétszer igénybe vette a szolgáltatást; jellemzően a célközönség Budapesten élő, 20–35 év közöttiekből áll. Persze nem csak és kizárólag: a legidősebb Limo-ügyfél 89 éves.

Holnaptól indul Budapesten a közösségi e-roller szolgáltató, a Lime – ezeken a környékeken próbálhatod ki

Elstartolt a harmadik autómegosztó, már utazhatunk vele Budapest utcáin

Olvasd el Üzlet rovatunk további cikkeit!
Ezeket láttad?
Címkefelhő