A tranzakcióban a Boci, a Melba és Párizsi Kocka is érintett. A felek megnyugtatták az édesszájú rajongóikat: az ellátás folytonossága nincs veszélyben.
Mi történt? Megvásárolja a Boci márkát a Cerbona, új fejezet kezdődik a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka életében – írta meg a Nestlé a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a korábban Nestlé tulajdonban lévő BOCI, Melba és Párizsi Kocka védjegyek 2024 május 22-étől a Cerbona (A.R.M. Alba Régia Mercator Kft.) tulajdonát képezik. Ez azt jelenti, hogy a Boci csoki újra magyar kézbe kerül.
Kontextus: A Bocit és a többi érintett márkát a Nestlé a privatizációs hullám során, 1991-ben, a Szerencsi Édesipari Vállalattal együtt vásárolta meg.
Az ellátás folytonosságának biztosítására egy átmeneti időszakban a Nestlé gyártja majd tovább az érintett termékeket, ezzel is garantálva, hogy a fogyasztók megszakítás nélkül hozzáférhessenek a termékhez. A felek elsődleges prioritása annak biztosítása, hogy a fogyasztók továbbra is élvezhessék a Boci csokoládékat, anélkül, hogy váratlan költségingadozások következnének be.
A Cerbona-sztori. A Cerbona megyei malomipari vállalatnak indult, a rendszerváltás után letarolta a müzliszeletpiacot. A márka túlélt egy csődöt, majd időben felült a zabhullámra. Megvették a Ham-letet és az Absorice-t, fehérjés, gluténmentes termékeik is vannak.
Fotó: Mészáros Tamás, a Cerbona Zrt. vezérigazgatója és Noszek Péter, a Nestlé Hungária Kft. ügyvezetője