A minőségi vásárlói élmény elérését célozza az ügyfél- és belső kommunikáció sajátos ötvözetét kínáló Staffino. A szlovák fejlesztésű termék ma már 11 országban épít hidat a vállalkozások és az ügyfelek között.
Túl lassú volt az ügyintézés? Rendkívül segítőkész eladóval találkozott? Mindenkinek vannak ilyen tapasztalatai, a Staffino rendszerén keresztül azonban ezek el is jutnak a megfelelő helyre. A beérkező vélemények – köszönetek vagy javaslatok – tájékoztatják a céget, hogy az ügyfelek milyen élményt szereztek egy-egy termékkel, szolgáltatással vagy alkalmazottal kapcsolatban, a rendszer belső kommunikációs felületén pedig akár egyből elindulhat az ötletelés a megoldásról.
„A Staffino a vállalat működéséről árulkodik a helyzetek tükrében. Egyaránt feltárja az erősségeket és a beavatkozást kívánó kritikus pontokat, ezáltal nagyban növelheti a hatékonyságot és piaci előnyhöz segítheti a céget”
– magyarázza Varga Ildikó kommunikációs szakértő, a terméket forgalmazó ABSEIRA Kft. vezetője.

Murvai Piroska szervezetfejlesztő szupervízor, kompetenciafejlesztési szakértő, a Staffino szakértője és Varga Ildikó kommunikációs szakértő, cégvezető
A több platformon működő szoftver valós idejű információkkal dolgozik és azonnali statisztikákat is generál, így pár kattintással komplex trend- és teljesítményelemzés készíthető az adatokból. Ráadásul számos marketingeszközt magába foglal, amelyekkel az általános vevőelégedettségen túl mélyebben is elemezhető a vásárlói élmény. További előny, hogy a beállítások testre szabhatóak, így a cégek akár egészen finom részleteket is megadhatnak – például eldönthetik, hogy a visszajelzésért cserébe milyen kedvezményben részesítik a vevőt. Nem csoda, hogy a Staffino egyre több területen van jelen. Európában már a bankszektorban és az autóiparban éppúgy használják, mint a telekommunikációban vagy éttermekben, és olyan nevek szavaztak neki bizalmat, mint az E-on, a MOL Group vagy a T-Mobile. Egyes országokban már az önkormányzatoknál is felfedezték a termékben rejlő potenciált, a londoni Southwark kerületben például a szoftver közvetít a hivatalok és a lakosság között.
Bár a Staffino akár a sértett vevők felülete is lehetne, a tapasztalatok azt mutatják, a visszajelzések személyes jellege inkább a hálának és az építő kritikának kedvez.
„Tízből két esetben érkezik köszönet helyett javaslat, ám azok is valós vásárlói kívánságok, amelyek hozzájárulhatnak az adott szolgáltatás jobbá tételéhez”
– mutat rá Varga Ildikó. Amellett, hogy erősödik az ügyfelek bizalma és hasznos inputokat kap a fejlesztés, apozitív visszajelzések megosztása a munkahelyimotivációra is pozitív hatást gyakorol.

Tóth Anita és Csiszér Béla – a Staffino magyarországi partnere, az ABSEIRA Kft. ügyvezetői
Magyarországon a Staffino sajátos piacra érkezett. A több céget is jegyző magyarországi disztribútorok az ügyfélvélemények jelentőségét tökéletesen ismerik, hiszen más vállalkozásaikban is ennek mentén fejlesztenek. Csiszér Béla tulajdonosa többek között az ESET magyarországi viszonteladójaként is ismert, információbiztonsági megoldásokat gyártó Sicontact Kft-nek. Tóth Anitával közösen pedig a kávékészítést a legmodernebb technológiával forradalmasító Goosebumps Kft. ügyvezetői. Korábban a kis cégek oldaláról nem nagyon volt igény és lehetőség hasonló termékek használatára, ám a hazai forgalmazók Forbes roadshow-n szerzett tapasztalatai azt mutatják, ma már a kkv-k is egyre nyitottabbak az innovatív megoldásokra. A Staffino csapata egyedi árajánlatokkal segíti ezt a folyamatot, és tanácsokkal támogatják a vállalkozásokat.
További információ: www.staffino.hu oldalon.