Támogatói tartalom

Nemzetközileg elismert, biztonságos, tiszta

A cikket támogatta a BUD Airport

A magyarok többsége így vélekedik a budapesti repülőtérről

Megbízható, modern, jól szervezett, folyamatosan fejlődő – így vélekedik a magyarok többsége a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről, a GfK Hungária független piackutató ügynökség által végzett felmérések tanúsága szerint. A válaszadók háromnegyede szerint a magyar légikikötő tiszta és biztonságos, ahol könnyű eligazodni, és a személyzetet is hasonló arányban tartják professzionálisnak és barátságosnak.

A Budapest Airport felkérésére a GfK ezerfős mintán reprezentatív, majd fókuszcsoportos kutatás keretében mérte fel a fővárosi repülőtér megítélését.

A felmérések alapján a magyarok többsége egyetért abban, hogy a repülőtér hazánk kapujaként funkcionál, nemzetközileg elismert, jól szervezett és professzionális szolgáltatásokat nyújt, valamint folyamatosan fejleszt az utasélmény javítása érdekében. Tízből hét-nyolc megkérdezett tágasnak, világosnak és tisztának tartja az épületet, míg a válaszadók kétharmad része szerint modern, dizájnos és praktikus kialakítású a repülőtér.

Kritikával legtöbben a repülőtér megközelíthetőségét és a parkolási lehetőségeket illették. Általános vélekedés, hogy a repülőtér megközelítése kötöttpályás közlekedés hiányában, illetve a közutak rossz minősége miatt stresszes. A Budapest Airport az elmúlt egy évben 100 millió eurót költött különböző infrastrukturális, kapacitásbővítő és innovatív fejlesztésekre, és a cég hosszútávú fejlesztési tervei között szerepel többek között egy multimodális csomópont és egy többszintes parkolóház építése is.

A tapasztalatok szerint a Budapest Airport járványügyi védekezés szempontjából jól teljesített, azaz megfelelően kezeli a higiéniás előírásokat, a rendszeres fertőtlenítő takarítások és a kihelyezett kézfertőtlenítők biztonságérzetet keltenek az utasokban. A megkérdezettek üdvözölték az olyan fejlesztéseket is, amelyek minimalizálják a személyközi kontaktust a repülőtéren, amelyre a Budapest Airport erre az idei évben kitüntetett figyelmet fordított.

A Forbes.hu-n lehet cikket venni? Igen, de a fizetett tartalmakat mindig jelöljük.

Ezek között a Támogatói tartalom a legnépszerűbb, felváltva van kint a nyitóoldalon, a megjelenés hetében 2000 megtekintést garantálunk hozzá. A Brand Club ennél exkluzívabb, hiszen folyamatosan kint van a nyitóoldalon egy hétig, és 5000 megnyitást biztosan el fog érni. És ott van a Brand Voice is, amit kifejezetten iparági vagy szakértői megszólalásokhoz ajánlunk, szintén fix egyheti nyitóoldali kiemeléssel.

Ezek a támogatói tartalmak olyanok, amilyennek a megrendelő szeretné őket. Ezzel szemben a szerkesztőségi anyagok olyanok, amilyennek a forbes.hu újságírói megírják őket, és nem eladók.

Értékesítő kollégáink elérhetősége megtalálható a Kapcsolat menüpontban.