Támogatói tartalom

Folyami elegancia a Duna-parton

A cikket támogatta a Danubio

Egyedülálló lokációval és maradandó vizuális élménnyel tűnik ki a budapesti ingatlanfejlesztések közül a DANUBIO, amely új szintre emeli a vízparti életérzést.

Képzeljük el, hogy egy nyári délután hazaérünk a munkából, leparkoljuk az autót és beszállunk a liftbe. Ahogy az üvegkabin emelkedik, feltárul az egész táj: rálátunk a Dunára, az Óbudai-szigetre, a budai hegyekre és magára a városra, majd miután belépünk a lakásunkba, a teraszról csodálhatjuk tovább a panorámát. Ha kedvünk tartja, lesétálunk az öböl partjára és motorcsónakba pattanunk, vagy a plázs egyik nyugágyából nézzük a Duna hullámait. Mindez egy átlagos hétköznap várva várt vége lesz a DANUBIO két, kilencszintes épületszárnyában több mint 300 otthon tulajdonosának, miután befejeződik a 13. kerületi építkezés. Ez egyben a város egyik legizgalmasabb beruházása, amely új színt képvisel az aktuális lakóingatlan-fejlesztések palettáján.

Ahogy arra Szili Balázs értékesítési és marketingigazgató rámutat, Budapesten a Duna-partra építeni ritkaságszámba megy, hiszen nagyon kevés erre alkalmas helyszín maradt, a Foka-öböl azonban ezek egyikeként mesés lokációt kínál a projektnek.

Szili Balázs, értékesítési és marketingigazgató

A DANUBIO elhelyezkedésénél aligha lehetne jobbat kívánni: északról az öböl, nyugatról a Duna, délről pedig a Rákos-patak határolja. Nem csoda, hogy Turányi Bence építész vezetésével a tervezés során végig a helyszín egyediségére és az abban rejlő lehetőségekre koncentráltak, szakítva a korábbi építészeti gyakorlatokkal. Szó sem lehetett kompromisszumokról vagy félmegoldásokról, és a kezdetektől egyértelmű volt, hogy jellegtelen, zsúfolt kockaépületek helyett maradandót szeretnének alkotni, tiszteletben tartva a nem mindennapi lokációt. „A beépítési mutatóink ugyanakkorák, mint sok környékbeli ingatlannál, de a magasabb költségeket is vállalva egy unikális épület terve mellett köteleztük el magunkat. A Duna-part megérdemli, hogy a legmagasabb színvonalon építkezzenek rajta, időtálló végeredménnyel” – magyarázza Szili Balázs.

A DANUBIO jellegzetes, döntött formájú épületét úgy alakították ki, hogy minél több lakásból lehessen élvezni a kilátást, a homlokzaton pedig impozáns üvegfelület fut végig. A nem mindennapi külső prémium belsőt takar: bár az alapszortiment is magas minőségű, a belső anyagválasztás során szintén ügyelnek arra, hogy mindenből a legjobb kerüljön a lakásokba. Ebben partnerük a design élvonalában mozgó Code Showroom, amelynek képviselői jelenleg a mintalakás berendezésén dolgoznak. A lakóterek nemcsak szépek, hanem okosak is lesznek, hiszen az esztétikai élményt számos okos otthon funkció egészíti ki, a lakók kényelmét szolgálva.

Nem véletlen, hogy az épület a szállodák eleganciáját közvetíti, a lakásokhoz tartozó, alul-felül faburkolatú külső terek pedig a hajózás hangulatát idézik meg – a hazaérkezés a DANUBIO épületébe felér egy utazással, amelynek a végén a lakók a nyugalom szigetén kötnek ki. A környezet szintén ezt az érzést erősíti. A plázs mellett a kert és az öböl partján futó sétány egyaránt tökéletes helyszín lesz a kikapcsolódásra, a hajózás szerelmesei pedig pár perc sétával elérhetik a Wiking Yacht Club kikötőjét. „Azon túlmenően, hogy a panorámát a folyó dominálja, a víz közelsége nem csupán a látványról szól. Legyen szó közlekedésről, szórakozásról vagy sportolásról, a lakóknak valódi, élő kapcsolata lesz a Dunával” – hangsúlyozza az értékesítési és marketingigazgató.

 

A Forbes.hu-n lehet cikket venni? Igen, de a fizetett tartalmakat mindig jelöljük.

Ezek között a Támogatói tartalom a legnépszerűbb, felváltva van kint a nyitóoldalon, a megjelenés hetében 2000 megtekintést garantálunk hozzá. A Brand Club ennél exkluzívabb, hiszen folyamatosan kint van a nyitóoldalon egy hétig, és 5000 megnyitást biztosan el fog érni. És ott van a Brand Voice is, amit kifejezetten iparági vagy szakértői megszólalásokhoz ajánlunk, szintén fix egyheti nyitóoldali kiemeléssel.

Ezek a támogatói tartalmak olyanok, amilyennek a megrendelő szeretné őket. Ezzel szemben a szerkesztőségi anyagok olyanok, amilyennek a forbes.hu újságírói megírják őket, és nem eladók.

Értékesítő kollégáink elérhetősége megtalálható a Kapcsolat menüpontban.