Támogatói tartalom

Ez nem Amerika, ez Szada – A BioTechUSA világszínvonalú logisztikai és gyártóközpontjában jártunk

A cikket támogatta a BioTechUSA

A BioTechUSA mindössze két évtized alatt magyar családi vállalkozásból nemzetközi szinten sikeres nagyvállalattá nőtte ki magát. Manapság termékeikkel saját üzlethálózatuktól kezdve drogériákon, hipermarketeken és benzinkutakon át egészen webshopokig jutva szinte mindenhol találkozhatunk. Ekkora árumennyiség XXI. századi, innovatív logisztikai és gyártóközpont nélkül nem készülhetne el, mi pedig bekukkantottunk, hol gyártják az 1500 termékből álló portfóliójukat. A Forbes kameráját Markovics Diána és Lévai Balázs, a cég két ügyvezetője kalauzolta végig a szadai gyárkomplexumon, hogy megnézzük, hol gördülnek le naponta a futószalagról a fehérjeporok, fehérjeszeletek és vitaminkészítmények és utánajárjunk, hogy pontosan milyen eljárásokkal biztosítják, hogy a vásárlók kosarába minden esetben kifogástalan minőségű termék kerüljön. 

Lekanyarodva az M3-as autópályáról, nem is gondolnánk, hogy hamarosan Szadán a hatalmas gyárépületek között BioTechUSA zászlók lobognak majd, pedig mégis ez a helyzet. Itt található ugyanis a 46 ezer négyzetméternyi területet elfoglaló gyártóbázisuk és logisztikai központjuk, amelyet a BioTechUSA két évtizedes munkájának eredményeként kialakított magának. Ma már ott tart a cég, hogy 80 országban 3000 partnerrel és 1800 munkavállalóval dolgozik együtt, és nincs megállás. A Scitec Nutrition tavalyi megvásárlása után rekordbevétellel zárták a 2020-as évet, elkészült új, 3200 négyzetméteres központi irodaházuk Budapesten, mely azóta Év Irodája díjat is nyert, közben bemutatták vegán termékcsaládukat, egyre több figyelmet fordítanak a társadalmi felelősségvállalásra és folyamatosan a bővülésen és az innováción dolgoznak. Ellátogattunk hozzájuk szadai központjukba, és megnéztük, hogyan készül a rengeteg különböző termékük, milyen logisztikai megoldásokkal dolgoznak és mi a fogyasztók elégedettségének kulcsa számukra. (x)

A Forbes.hu-n lehet cikket venni? Igen, de a fizetett tartalmakat mindig jelöljük.

Ezek között a Támogatói tartalom a legnépszerűbb, felváltva van kint a nyitóoldalon, a megjelenés hetében 2000 megtekintést garantálunk hozzá. A Brand Club ennél exkluzívabb, hiszen folyamatosan kint van a nyitóoldalon egy hétig, és 5000 megnyitást biztosan el fog érni. És ott van a Brand Voice is, amit kifejezetten iparági vagy szakértői megszólalásokhoz ajánlunk, szintén fix egyheti nyitóoldali kiemeléssel.

Ezek a támogatói tartalmak olyanok, amilyennek a megrendelő szeretné őket. Ezzel szemben a szerkesztőségi anyagok olyanok, amilyennek a forbes.hu újságírói megírják őket, és nem eladók.

Értékesítő kollégáink elérhetősége megtalálható a Kapcsolat menüpontban.