Támogatói tartalom

Életbiztosítás a virtuális térben is

A cikket támogatta a Allianz


Az életbiztosítás mindig bizalmi viszony. Megbízható biztosításhoz stabil pénzügyi háttér és jó biztosító kell: innovatív megoldások, ügyfélbarát kiszolgálás

Különleges bizalmi viszony áll minden egyes életbiztosítás mögött. Az Allianz Hungária Zrt. megbízható társként kíséri ügyfeleit minden élethelyzetben, versenyképes termékekkel, innovatív megoldásokkal és ügyfélbarát kiszolgálással.

 „Az elmúlt évek során folyamatosan nőtt a megtakarítási életbiztosítások népszerűsége, és minden ilyen konstrukció hosszú távú elköteleződést jelent. Bármilyen céllal érkeznek is hozzánk, az ügyfelek elvárják, hogy stabil pénzügyi háttér álljon a biztosító mögött, az Allianz pedig a piac erős, kiváló pénzügyi minősítéssel rendelkező szereplőjeként széles termékpalettával képes lefedni az igényeket” – mutat rá Malicskó Gábor, az Allianz Hungária Zrt. igazgatósági tagja, a vállalat termékportfolió-menedzsment divíziójának vezetője. Az Allianz biztosítások keretében az ügyfelek kockázati profiljuk vagy pénzügyi ismereteik tükrében rengeteg biztosítási szerződéshez kapcsolódó eszközalap közül választhatnak, de a futamidő alatt az egyes eszközalapok között is válthatnak extra költség nélkül. Július elején különösen megéri az Allianznál szerződni, hiszen az Élet- vagy Gondoskodás programok életbiztosításai most kedvezményekhez, valamint értékes nyereményekhez juttathatják a biztosítási szerződést kötő ügyfeleket.

Malicskó Gábor, az Allianz Hungária Zrt. igazgatósági tagja

A programokhoz tartozó kockázati fedezetek esetében a sztenderd tételek – így pl. a balesetre vonatkozó térítések – mellett számos innovatív megoldás is szerepel a kínálatban. Ilyen például a Genetika +, amellyel az ügyfél részletes genetikai analízisben vesz részt, majd eredményei alapján felvilágosítják arról, hogy adottságai alapján hogyan alakítson életmódján.  A rákdiagnosztika szolgáltatás keretében pedig egy érzelmileg is nagyon megterhelő időszakban állnak a biztosítottak mellett: rákos megbetegedés diagnózisa esetén átveszik a kezelési eljárások megszervezését, így jelentősen csökkentve az érintettekre és családtagjaikra eső adminisztratív terheket és a gyorsabb, célzottabb kiszolgálás megszervezésével javítva a gyógyulás, felépülés esélyét.

A nyugdíjcélú megtakarítások terén különösen sok előnyt egyesítő termékekkel állják a versenyt az alternatívákkal szemben – az Allianz nyugdíjbiztosításokkal kényelmes, egyben biztonságos megoldást kap az ügyfél. „Az önkéntes magánnyugdíjpénztári szolgáltatásokhoz képest a biztosítás keretében az ügyfél egy időben több eszközalapot is választhat. A nyugdíj-előtakarékossági számlával szemben pedig nem egyedül kell foglalkoznia a befektetésekkel, mivel pénzügyi tanácsadóink rengeteg feladatot levesznek a válláról” – sorolja az előnyöket Malicskó Gábor. Nem mellékes az sem, hogy az ügyfelek pénzügyi fegyelme nő a havi befizetéseknek köszönhetően, számos kockázati kiegészítőhöz férhetnek hozzá, ráadásul igen előnyös az árazás is, hiszen az Allianz teljes költség mutatói kiemelkedően alacsonynak számítanak a piacon.

Az erős termékek mellett a szolgáltatások könnyű hozzáférhetősége is kardinális pont az Allianznál. Ennek jegyében zajlik a folyamatok egyszerűsítése, amelynek legfrissebb állomása a távoli ügyfél-átvilágítás és a személyes jelenlétet nem igénylő szerződéskötés bevezetése. „Sokáig megkerülhetetlen pontja volt az életbiztosítások megkötésének a személyes aláírás és azonosítás, ám egy hónapja a teljes értékesítési folyamat le tud zajlani online, személyes találkozó nélkül” – ismerteti az innovációt a divízióvezető. A virtuális térben rejlő lehetőségek jövőbeni alkalmazhatóságának tervezése folyamatos a biztosítónál, a tervek között szerepel többek között, hogy az ügyfelek igényeink felmérését, valamint a tudatos befektetési döntéseket segítő edukációt egyaránt elérhetővé tennék online platformon is.

Izgalmas kérdés, hogyan hathat a biztosításokkal kapcsolatos attitűdökre a COVID-19 helyzet. „A piaci szereplők abban bíznak, hogy a járvány ráirányítja a figyelmet az életbiztosítások jelentőségére, ám a tömeges állásvesztések és bevételkiesések miatt nem mindenki tud majd erre költeni. Egy biztos: a pandémia szembesített minket azzal, hogy mindannyian sérülékenyek vagyunk, ezért érdemes felkészülni a kritikus élethelyzetekre” – vélekedik Malicskó Gábor.

A Forbes.hu-n lehet cikket venni? Igen, de a fizetett tartalmakat mindig jelöljük.

Ezek között a Támogatói tartalom a legnépszerűbb, felváltva van kint a nyitóoldalon, a megjelenés hetében 2000 megtekintést garantálunk hozzá. A Brand Club ennél exkluzívabb, hiszen folyamatosan kint van a nyitóoldalon egy hétig, és 5000 megnyitást biztosan el fog érni. És ott van a Brand Voice is, amit kifejezetten iparági vagy szakértői megszólalásokhoz ajánlunk, szintén fix egyheti nyitóoldali kiemeléssel.

Ezek a támogatói tartalmak olyanok, amilyennek a megrendelő szeretné őket. Ezzel szemben a szerkesztőségi anyagok olyanok, amilyennek a forbes.hu újságírói megírják őket, és nem eladók.

Értékesítő kollégáink elérhetősége megtalálható a Kapcsolat menüpontban.