Támogatói tartalom

Csak vicceltek, ugye?

A cikket támogatta a TorTer

A fenti kérdés tavasszal hangzott el a TorTer Design egyik partnerétől, miután kiderült, az ajánlatkérésben elírták a dátumot, és a rendezvény, amire készültek, nem egy hónappal, hanem egy nappal később lesz. „Közöltük, semmi gond, megoldjuk – meséli Tornyai Péter, a TorTer ügyvezetője.

A kiállítási standok tervezésével és gyártásával foglalkozó TorTer Design 18. kerületi telephelyén egész nyáron gőzerővel folyt a munka: új irodájukat építették, melyet ők maguk álmodtak divatos-loftosra. E bámulatos enteriőrnél aligha kell jobb cégér, ám végigfutva referenciáik listáját, az ember ugyancsak elismerően bólogat: Tornyai Péter csapatának kisujjában van a szakma.

Tény, hogy az egyedi gyártásokhoz általában nekik is több idő kell, ám ha olyan megjelenésről van szó, amely kivitelezhető a cég óriási raktárkészletének és a kollégák több évtizedes tapasztalatának köszönhetően, nem ismernek lehetetlent. Hasonló megbecsülést tapasztalhat a többi ügyfél is. „Igyekszünk a piac előtt járni, olyat alkotni, ami még nem volt. Az országban elsőként készítettünk mezőgazdasági vizes ballonokból dekorációt egy agrárkiállításra. A raklap ma már divatos elem, ám komplett fesztivál installációként mi használtuk először egy üdítőgyártó megjelenéséhez.

Azért szeretnek velünk dolgozni, mert innovatív megoldásokra törekszünk és a magas minőséget tartva is mindent megoldunk!”

Elvárások felett

Ennek ékes bizonyítéka a tavalyi ICT Proposers’ Day, az EU kutatási és innovációs nemzetközi partnertalálkozója, ahol a magyar stand, az Innovation HUB felállítására – a reális hét helyett – csupán három nap állt rendelkezésükre. A TorTer szakemberei által tervezett, mintegy 250m2-es, kétszintes építményt két műszakban, 12 órás váltásokban építették fel. A pavilont, mely a hazai kutatói közösség és startupok fejlesztéseiből adott ízelítőt, a harmadik napon, a tervezett éjféli időpont helyett már este hatkor át tudták adni.

A TorTer felkészült az ilyen kihívásokra. A második generációs családi vállalkozás nagyot nőtt az elmúlt 10 évben, de ötven fő felett is megmaradt a családias hangulat. Minden munkatárs alkalmazott, odafigyelnek, vigyáznak rájuk, és a legkorszerűbb gépekkel igyekeznek segíteni munkájukat. Évről évre nagyobbak a többnapos csapatépítők és a céges családi rendezvények is. Ám nemcsak emiatt szeretnek itt dolgozni a tervezők, designerek, asztalosok, villanyszerelők és a kivitelezés egyéb területein nélkülözhetetlen szakembergárda – többen közülük 10-15, néhányan pedig immár 30 éve.

Folyamatos szakmai fejlődést és kihívásokat biztosító munkahelyről van szó, ahol a rendszeres nemzetközi jelenlét okán – dolgoztak Japánban, Kínában, az USA-ban és Dél-Afrikában is – világlátott gárda dolgozik. Tárt karokkal fogadták azokat is – nem egy van! – akik némi kitérő után tértek vissza a vállalat berkeibe.

Nagyágyúk

E rugalmasságra és profizmusra szükségük is van, az ügyfelek ugyanis elképesztő tempót diktálnak.

Ám az idősebb (2016-ban elhunyt) Tornyai Péter által 30 éve elindított cég a szakma egyik legrégebbi szereplőjeként a piac minden rezdülését ismeri, munkájukat pedig jól bevált, állandó alvállalkozói kör támogatja. Megrendeléseik jelentős része a legnagyobb rendezvényügynökségek – többek között a HD Group, a Progressive és az XTRM Group – révén érkezik, máskor közvetlenül a vállalatokkal állnak kapcsolatban, mint az NNG, a Nitrogénművek vagy a BioTech USA esetén. Ami közös minden projektben: a minőség, az egyediség, és a sablonmegoldások mellőzése. Akár komplett kiállítás vagy konferencia kivitelezésről, akár egyedi stand, tévés vagy színpadi díszlet, iroda- vagy event design tervezésről és gyártásról van szó, a TorTer tarsolyában biztosan akad pár jó ötlet és villámgyors kivitelezési praktika.

S ha ez még nem volna elég, tavaly saját bútorok tervezésébe és gyártásába is belevágtak, tovább bővítve bútorbérlési szolgáltatásaik körét.

A LOFT BY TORTER termékvonal iránt – meséli büszkén a cégvezető – máris nagy az érdeklődés: „Ezek a bútorok bírják a rendszeres terhelést, miközben letisztult luxust biztosítanak bármilyen eseménynek. Nem véletlen szeretik ennyire az ügyfelek!”

A Forbes.hu-n lehet cikket venni? Igen, de a fizetett tartalmakat mindig jelöljük.

Ezek között a Támogatói tartalom a legnépszerűbb, felváltva van kint a nyitóoldalon, a megjelenés hetében 2000 megtekintést garantálunk hozzá. A Brand Club ennél exkluzívabb, hiszen folyamatosan kint van a nyitóoldalon egy hétig, és 5000 megnyitást biztosan el fog érni. És ott van a Brand Voice is, amit kifejezetten iparági vagy szakértői megszólalásokhoz ajánlunk, szintén fix egyheti nyitóoldali kiemeléssel.

Ezek a támogatói tartalmak olyanok, amilyennek a megrendelő szeretné őket. Ezzel szemben a szerkesztőségi anyagok olyanok, amilyennek a forbes.hu újságírói megírják őket, és nem eladók.

Értékesítő kollégáink elérhetősége megtalálható a Kapcsolat menüpontban.