Támogatói tartalom

Az északi fény bűvöletében // Jövőképes munkahelyek skandináv módra

A cikket támogatta a Skanska

Innováció, fenntarthatóság, közösségi fókusz és kifinomult dizájn egyedülálló ötvözete emeli ki a Skanska épületeit a piacon. A cégnél vallják, hogy a jó iroda a hatékony munkavégzés kulcsa, így legújabb irodaházuk a dolgozók jóllétét helyezi a középpontba. Marcin Łapińskivel, a Skanska Magyarország Ingatlan Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.

 

Milyen ismérveknek és milyen jellemzőknek köszönhetően számítanak kiemelkedőnek a Skanska irodaházai a kereskedelmi ingatlanok piacán?

Első pillantásra mindegyik A-kategóriás irodaház egyformának tűnik a piacon. Ám mi a Skanskánál mindig magasabbra és magasabbra emeljük a lécet, új benchmarkokat állítunk a helyi ingatlanpiacon. Arról is biztosíthatom Önöket, hogy tovább haladunk ezen az úton, és megőrizzük vezető szerepünket a fenntarthatóságot leginkább szem előtt tartó ingatlanfejlesztők között. Minden, ami a projektjeinket alakítja és befolyásolja, vállalatunk filozófiáján és alapértékein nyugszik, valamint skandináv örökségünkből származik. Így kiemelt figyelmet fordítunk a fenntarthatóságra, az innovációra, a közösségi terek kialakítására és a skandináv dizájnra.

Marcin Łapiński, a Skanska Magyarország Ingatlan Kft. ügyvezető igazgatója

Vannak-e új igények, elvárások a piacon, például az egyre növekvő jelentőségű emberközpontúság? Mennyire tartják fontosnak ma az irodai dolgozók jóllétét?

Manapság a környezetvédelmi szempontból tudatos és egészséges munkakörnyezetet biztosító irodák versenyelőnyt jelentenek. A fókusz az embereken van, és azon, hogy a munkahelyi környezet hogyan befolyásolja az egészségünket. Így az iroda a hatékonyság kulcsa és egyben az employer branding eszköze. A nemzetközi WELL épületminősítő rendszert azért hozták létre, hogy mérje az irodaházak jólléti és egészségre kiható jellemzőit.

Melyek az irodai környezet elengedhetetlen jólléti elemei? Hogyan támogatja a WELL épületminősítő rendszer az alkalmazottak egészségét és jóllétét?

A WELL az irodai környezetet 10 fő témakör szerint vizsgálja, értékeli és tanúsítja: a levegő, a víz, a táplálkozás, a fény, a testmozgást elősegítő jellemzők, a hang, a hőérzet, az anyagok, a lélek és a közösség. Mi a Skanska-nál hisszük, hogy az irodában töltött idő is az életünk része, és ezt a gondolkodásmódot jövőképes munkahelyek létrehozásával támogatjuk.

 

Hogyan tudja teljesíteni a Skanska ezeket az igényeket?

Célunk, hogy emberközpontú irodaházakat építsünk bérlőink és alkalmazottaik számára, amelyeket a WELL minősítési rendszer is tanúsít majd. Épületeinknek a város részeinek kell lenniük, akadály nélkül biztosítva a városlakók áramlását. Társadalom iránti elkötelezettségünk részeként feladatunk, hogy innovatív szemléletű, a legkiválóbb technikai megoldásokat felhasználó, környezettudatos projekteket valósítsunk meg, amelyek a lehető legkevesebb vizet és energiát használnak fel. Összefoglalva, minden jellemzőnek tökéletes harmóniában kell lennie, és biztosítania azt, hogy irodaházaink jövőképesek és időtlenek legyenek.

Hogyan szolgálja majd a Skanska legújabb ingatlanfejlesztése, a Nordic Light Trio az épület használóinak jóllétét?

Az irodai dolgozókat és a vendégeket barátságos hangulatú, skandináv stílusú fogadótér várja majd, ahol kávézhatnak, beszélgethetnek és a kollégákkal találkozhatnak. A Nordic Light Trio modern, innovatív szolgáltatásokat fog nyújtani. A Connected by Skanska integrált épületüzemeltetési rendszer fokozza a mindennapok kényelmét. A rendszer része lesz a virtuális recepció modul. Az épületen belül biciklitároló, zuhanyzók és zárható szekrények várják majd a kerékpárosokat. A környező lakók számára is nyitott 2400 négyzetméteres zöld kert pedig felfrissülésre, munkavégzésre és találkozókra egyaránt lehetőséget biztosít.

A Forbes.hu-n lehet cikket venni? Igen, de a fizetett tartalmakat mindig jelöljük.

Ezek között a Támogatói tartalom a legnépszerűbb, felváltva van kint a nyitóoldalon, a megjelenés hetében 2000 megtekintést garantálunk hozzá. A Brand Club ennél exkluzívabb, hiszen folyamatosan kint van a nyitóoldalon egy hétig, és 5000 megnyitást biztosan el fog érni. És ott van a Brand Voice is, amit kifejezetten iparági vagy szakértői megszólalásokhoz ajánlunk, szintén fix egyheti nyitóoldali kiemeléssel.

Ezek a támogatói tartalmak olyanok, amilyennek a megrendelő szeretné őket. Ezzel szemben a szerkesztőségi anyagok olyanok, amilyennek a forbes.hu újságírói megírják őket, és nem eladók.

Értékesítő kollégáink elérhetősége megtalálható a Kapcsolat menüpontban.