Támogatói tartalom

Ajtó a jövőre

A cikket támogatta a Kling Kft.

Bár a koronavírus-járvány a kaputechnikára specializálódott Kling Kft. tevékenységét is érintette, a családi vállalkozás tagjai a rájuk jellemző rugalmassággal reagáltak a nehézségekre, miközben régi terveik megvalósításába is belevágtak.

Sok más céghez hasonlóan a pandémia a Kling Kft.-nek is feladta a leckét – a legismertebb magyar garázskapugyártó dinasztia azonban mindig is arról volt híres, hogy nem futamodnak meg a kihívások elől. Így feleslegesen aggódtak a viszonteladóik, hogy tudják-e teljesíteni a járványügyi intézkedések előtt leadott megrendeléseket – hiszen sok vevő számított a beszerelésre –, mert a Kling család nem hagyta cserben partnereit. „Mivel akadt néhány olasz beszállítónk, egyik napról a másikra teljesen kiesett az a része a beszállítói láncunknak. Szerencsére időben elkezdtünk azzal foglalkozni, hogy ne fogyjunk ki az alapanyagokból és megfelelő raktárkészletet halmozzunk fel, így bár volt két küzdelmes hetünk a fuvarok miatt, folyamatosan ki tudtuk szolgálni a vevőinket” – számol be az időszak nehézségeiről Kling Sándor műszaki igazgató.

Noha a kijárási korlátozások első hetei meglátszódtak a forgalmon, egy percre sem álltak le, ráadásul az átmeneti lelassulás lehetőséget kínált arra, hogy évek óta tervezett változtatásokon kezdjenek el együtt gondolkodni. „Értékeltük a folyamatainkat, és átgondoltuk, milyen irányban szeretnénk továbbhaladni. Sok területen működtünk úgy, mintha még mindig pár fős vállalkozás lennénk, de ezen már rég túlnőttünk, és most valóban eljött a megújulás ideje” – mutat rá Kling Szandra stratégiai igazgató.

A változások jegyében hamarosan kereskedelmi vezető érkezik a céghez, aki összefogja a középvezetők munkáját, coachok segítségével optimalizálják a szervezeti működést, fejlesztik a vállalatirányítási rendszert, a telephelyre pedig rá sem lehet majd ismerni. „A gyerekek mindig azt mondták, hogy időutazás belépni a bemutatótermünkbe. Harminc év után felújítjuk, az irodákkal együtt, de a karantén alatt a gyártósor és a termékfejlesztés kérdéseit is alaposan kidolgoztuk, következhet a megvalósítás” – sorolja Kling Katalin operatív igazgató, hozzátéve, hogy hosszú távon egy vidéki gyártóüzem elindítása is szerepel a terveik között.

A csúcsminőség eddig is központi kérdés volt a cégnél, de a jövőben még nagyobb hangsúlyt fektetnek rá, ezért újra bevezetik a szerelőknek tartott továbbképzéseket. Megújuló szervezeti és technológiai hátterükkel pedig a jövőben is rendelkezésre állnak, ha egyedi megoldásokról van szó, ahogy nemrég például egy vevőt épp a nagy versenytársuk küldött hozzájuk, mondván: Klingék talán meg tudják válaszolni a telepítés kapcsán felmerülő problémát. És ez természetesen így is történt.

A Forbes.hu-n lehet cikket venni? Igen, de a fizetett tartalmakat mindig jelöljük.

Ezek között a Támogatói tartalom a legnépszerűbb, felváltva van kint a nyitóoldalon, a megjelenés hetében 2000 megtekintést garantálunk hozzá. A Brand Club ennél exkluzívabb, hiszen folyamatosan kint van a nyitóoldalon egy hétig, és 5000 megnyitást biztosan el fog érni. És ott van a Brand Voice is, amit kifejezetten iparági vagy szakértői megszólalásokhoz ajánlunk, szintén fix egyheti nyitóoldali kiemeléssel.

Ezek a támogatói tartalmak olyanok, amilyennek a megrendelő szeretné őket. Ezzel szemben a szerkesztőségi anyagok olyanok, amilyennek a forbes.hu újságírói megírják őket, és nem eladók.

Értékesítő kollégáink elérhetősége megtalálható a Kapcsolat menüpontban.