Támogatói tartalom

A vagyon mellé szaktudást biztosítunk

A cikket támogatta a Raiffeisen Bank

A 420 milliárd forintnyi kezelt vagyon a dobogó élére repítette a Friedrich Wilhelm Raiffeisen Private Banking szolgáltatását.

Ezzel a Friedrich Wilhelm Raiffeisen (FWR) Magyarország legnagyobb Private Banking szolgáltatója lett a kiemelt szegmensben– derült ki a Figyelő és a Blochamps 2016 novemberi kiadványából. Az eredmény mögött az ügyfelek bizalmán túl 20 évnyi munka áll.

Bálint Attila is 20 éve dolgozik a sikerekért, 16 éve a Friedrich Wilhelm Raiffeisen első embere, emellett egy éve pedig a Raiffeisen Befektetési Alapkezelő vezérigazgatója. Véleménye szerint az állandóság és az átgondolt stratégia – a vagyonos ügyfelek számára létrehozott, magas hozzáadott értékű pénzügyi szolgáltatások terén – kiemelt jelentőségű.

dscf8333

VÉDŐHÁLÓ

A belépő az elit klubba 70 millió forint. „A diszkréció, az egypontos kiszolgálás, a digitális megoldások, az őszinte, apróbetűk nélküli szerződések, a diverzifikált portfólióépítés mind komoly értéket jelentenek ügyfeleinknek. A befektetők nem mindig pénzügyi szakemberek” – húzza alá Bálint Attila. „Ezért nem is edukálunk egy ponton túl, mert a fölösleges fejtágítás, a mélyebb összefüggések láttatására irányuló erőszakos törekvések az embereket frusztrálják. Amikor az ember találkozik a korlátaival, az soha nem komfortos” – mondja. A Private Banking szolgáltatásuk egyik lényeges eleme, hogy hagyják az ügyfeleiknek, hogy a saját munkájukra koncentráljanak, a saját szakterületükön, a korábbi sikereik színterén érvényesüljenek. Távol tartják őket a piacok zajától, a lejáró pénzügyi építőelemek megújításától; magyarán védőhálóként lépnek fel, miközben teljes körű kiszolgálást és diszkréciót biztosítanak.

A TUTI

„Ha azt kérdezik tőlem, mibe érdemes fektetni? – arra sosincs kész válaszom. A Private Banking ügyfeleinknek mindig elmondom, hogy különbséget kell tenni spekuláció és befektetés között. A spekulatőr mindig a legjobbnak vélt befektetést keresi, a befektető egy olyan mixet, amely a legjobban szolgálja a hosszú távú érdekeit. A befektető portfóliójába csak elvétve kerülhetnek spekulatív elemek, mert a legnagyobb kockázatot mindig a spekuláció, az erőltetett pénzcsinálás igénye jelenti.

dscf8322

APÁRÓL FIÚRA

A vagyonos ügyfélkör hatalmas előnye, hogy hosszabb időtávban is gondolkodhatnak, variálhatják a befektetési termékeket” – mondja a szakember. Másik részről minden esetben fontos nyomatékosítani az elsőgenerációs vagyonfelhalmozók számára, hogy befektetés az is, ha utódaikat megismertetik a felelős pénzkezeléssel. „Ezért is hívjuk meg a szülőket a gyermekeikkel együtt az ügyfélrendezvényeinkre. Azt látom ugyanis, hogy a feltörekvő generációnak teljesen más a viszonyulása a pénzhez, ezért – ha valakiknek -, nekik kiemelten fontos, hogy e téren jó példával találkozzanak” – mondja.

Gondolta volna, hogy…

  • most először váltak összehasonlíthatóvá az adatok, ezért is izgalmas az eredmény?
  • a Friedrich Wilhelm Raiffeisen elsőként lépett a Private Banking piacra 1996-ban, amikor még a vagyonos ügyfelek nem hemzsegtek az országban?
  • az átlagosan kezelt ügyfélvagyon 2016-ban a Friedrich Wilhelm Raiffeisennél 160 millió Ft volt?
  • a felmérések szerint a családi vállalkozások jó része 3 generáción belül tönkremegy?
  • a vagyonátadásra ma Magyarországon nincsenek kialakult sztenderdek?
  • az igazi kihívás egy családi vállalkozás esetén, hogy az elsőgenerációs vagyonfelhalmozók által összerakott pénzt a második generáció ne herdálja el?

A Forbes.hu-n lehet cikket venni? Igen, de a fizetett tartalmakat mindig jelöljük.

Ezek között a Támogatói tartalom a legnépszerűbb, felváltva van kint a nyitóoldalon, a megjelenés hetében 2000 megtekintést garantálunk hozzá. A Brand Club ennél exkluzívabb, hiszen folyamatosan kint van a nyitóoldalon egy hétig, és 5000 megnyitást biztosan el fog érni. És ott van a Brand Voice is, amit kifejezetten iparági vagy szakértői megszólalásokhoz ajánlunk, szintén fix egyheti nyitóoldali kiemeléssel.

Ezek a támogatói tartalmak olyanok, amilyennek a megrendelő szeretné őket. Ezzel szemben a szerkesztőségi anyagok olyanok, amilyennek a forbes.hu újságírói megírják őket, és nem eladók.

Értékesítő kollégáink elérhetősége megtalálható a Kapcsolat menüpontban.