Támogatói tartalom

A szépség szubjektív, az egészség nem

A cikket támogatta a anitatoth

Tombor Nelli topmodell az ANITATOTH termékek első nagykövete

A bőr ápolása az egészséges táplálkozással kezdődik – ezt képviseli az ANITATOTH brand, ami mellé most Tombor Nelli nemzetközileg elismert modell is letette a voksát nagykövetként. A márka és képviselőjének találkozása nem véletlen, Nellinek már gyerekkorában szenvedélye volt a főzés, modell karrierje mellett pedig néhány éve New York egyik legelismertebb gasztroakadémiáján kezdett el séfnek tanulni, és jól tudja, amit beviszünk a testünkbe, annak hatása a bőrünkön is meglátszik.

Minőség és minimalizmus a bőrápolásban

Csak az egészséges embernek egészséges a bőre. Hiába bármilyen külső, tüneti kezelés, hiába a legjobb kozmetikumok összes jótékony hatása, ha amit elfogyasztunk, az nem támogatja a sejtjeink egészségét. A bőr kiválasztószerv, így a túlzott fehérjefogyasztás és a felszívódó méreganyagok káros hatása a bőrön is meglátszik. Tóth Anita, az ANITATOTH brand tulajdonosa szerint a bőrápolást feltétlenül kell sok lépésben, sok termékkel végezni, hanem a lehető legegyszerűbben: először belülről, aztán kívülről.  Ráadásul ugyanazon elvek mentén érdemes táplálkoznunk is, mint a bőrünket ápoljuk.

Mivel a tápanyagok finomítatlan formájukban tartalmazzák a legértékesebb összetevőiket, és úgy tudják a maguk teljességében kiváltani jótékony hatásaikat, ezért fontos, hogy minél legtöbb nyers, rostban gazdag, növényi eredetű ételt fogyasszunk és a lehető legnagyobb mértékben finomítatlan alapanyagokat tartalmazó kozmetikumokat használjuk. Csak így juthat hozzá a szervezetünk a betegségmegelőzésben fontos vitaminokhoz, nyomelemekhez, bőrünk pedig a megfelelően tápláló és hidratáló vegyületekhez és ásványi anyagokhoz.

Egy márka valós misszióval

Tombor Nelli az ANITATOTH termékek közel egy évig tartó tesztelése után határozott úgy, hogy képviselni fogja a márkát. Nemcsak a termékek állaga, illata, bőrön hagyott érzete miatt döntött így, hanem mert maga is hisz a hosszútávú elköteleződésben. Az egyik ilyen hosszú távon is fontos értéke az ANITATOTH termékeknek, hogy a gyártás során a brand egyre jobban törekszik a fenntarthatóságra. Másrészt holisztikusan szemléli az emberi bőr egészségének feltételeit. Nem instant választ kínál a problémára, hanem a szépség és az egészség külső és belső feltételeit is kutatja.

Nelli 2015-ben nyert felvételt a new yorki Institute of Culinary Educationbe, ahol egyéves séfképzésen vett részt. Vezetett gasztroblogot, rendszeresen posztolja ételeit saját Instagram oldalán.

“Az egészséges életmód kulcsa a rendszeresség, ez vonatkozik a pihenésre és az energiám tudatos beosztására is, és ami a táplálkozást illeti, az ételeim 80%-a növényi alapanyagokból áll. Az esetek nagy részében az én főztömet esszük itthon, próbálok minél kevesebb feldolgozott élelmiszert vásárolni. Az utóbbi hetekben sok olyan recepten dolgoztam, amik feltöltenek energiával és javítják a jó közérzetet. Sült tök, gránátalma, sóban érlelt citrom, spenót, fűszernövények, quinoa vagy köles, édeskrumpli… mind olyan alapanyagok, amikből nagyon finom, laktató és egészséges salátákat lehet készíteni.” – Tombor Nelli

Több legyet egy csapásra

Azon kívül, hogy az egészséges életmód a kiegyensúlyozott élet alappillére, klinikai vizsgálatok bizonyítják, hogy az alacsony glikémiás indexű, egészséges táplálkozás hatására a bőr olyan különféle kozmetikai problémái is fokozatosan enyhülnek, mint például a szárazság, a rozácea, a pattanások vagy az allergia. Éppen ezért Tóth Anita és Tombor Nelli mindketten hisznek abban, hogy a szép bőrt sokkal hatékonyabban lehet ápolni és támogatni egy lépésről lépésre történő életmódváltással, mint egy soklépcsős külső bőrápolással.

Nem kell eldobni mindent

Nem arról van szó, hogy máról holnapra mindenkinek vegán étrendre kell áttérnie és otthon kevernie bőrradírt. Természetes, hogy adott esetben az egész család életét nem lehet pillanatok alatt megreformálni, sőt egy ilyen hatalmas váltás könnyen olyan kudarcélményhez vezethet, ami hosszútávra elveszi a kedvet a kísérletezéstől. Sokkal inkább arra van szükség, hogy tudatosabban nézzünk rá a napi rutinjainkra. Ha egy-egy elemét lecseréljük a régóta csak megszokásokon alapuló rendszernek, máris hatalmas változást érhetünk el.

Ha nagyobb mértékben fogyasztunk friss zöldséget vagy gyümölcsöt hőkezelve, ha lecseréljük a tejet növényi alapú italokra, ha csökkentjük a húsfogyasztásunkat és emeljük a napi folyadékbevitelt körülbelül 2 literre, már sokat teszünk az egészségünkért. Ha a különféle zsiradékokat elhagyjuk és csupán finomítatlan formában, magvakkal, avokádóval juttatjuk a szervezetünkbe, szinte azonnal tapasztalni fogjuk bőrünkön a változást. Ha almát nassolunk dióval a csoki helyett, magunknak és a lelkiismeretünknek is jót teszünk. Aztán pedig ezt az új, sejt szinttől helyesen építkező életmódot érdemes megtámogatni a megfelelő bőrápolással.

De mi a megfelelő külső bőrápolás?

Az emberi bőr három rétegből áll: felső hámból, a kollagénben és elasztikus rostokban gazdag irhából és a bőraljából. A hámréteg, amely közvetlenül érintkezik a környezetünkkel, körülbelül négy hetente lecserélődik. Így nincs szükség a manapság divatos, őrült bőrradírozásra. Elegendő a hámlást csak havonta egyszer vagy kétszer elősegíteni egy finom radírozással. Az arcnak ezen kívül minden este hipoallergén tisztításra, reggelente hideg vizes mosásra, és finomítatlan olajokat tartalmazó hidratálóra van szüksége. Mivel az ANITATOTH testápolókban kizárólag organikus, vegán és finomítatlan összetevők találhatók meg, azok a test egész felületén használhatók.

Tombor Nelli immunbombája a Forbes olvasóknak:

15-15 csepp echinacea és grapefruitmag olaj, 4 csepp oregánó olaj és egy kávéskanál citromlé elkeverve egy korty vízzel. Pont annyira rossz az íze, mint amennyire hatásos!

A Forbes.hu-n lehet cikket venni? Igen, de a fizetett tartalmakat mindig jelöljük.

Ezek között a Támogatói tartalom a legnépszerűbb, felváltva van kint a nyitóoldalon, a megjelenés hetében 2000 megtekintést garantálunk hozzá. A Brand Club ennél exkluzívabb, hiszen folyamatosan kint van a nyitóoldalon egy hétig, és 5000 megnyitást biztosan el fog érni. És ott van a Brand Voice is, amit kifejezetten iparági vagy szakértői megszólalásokhoz ajánlunk, szintén fix egyheti nyitóoldali kiemeléssel.

Ezek a támogatói tartalmak olyanok, amilyennek a megrendelő szeretné őket. Ezzel szemben a szerkesztőségi anyagok olyanok, amilyennek a forbes.hu újságírói megírják őket, és nem eladók.

Értékesítő kollégáink elérhetősége megtalálható a Kapcsolat menüpontban.