Print

Szerverek szívvel-lélekkel

RackForest
2020. április 01. 3 perc olvasás

Nagy bajban lett volna egy web-shop, ha nincsenek résen a RackForestnél – váratlanul óriásira ugrott a forgalmuk, a szervereik azonban nem bírták a terhelést. „Késő este hívtam őket, hogy valami nagyon nem stimmel náluk. Kiderült, hogy túl eredményes volt a marketingkampányuk, az IT viszont nem készült fel a forgalomra. Másnap reggel nyolckor már a szerverteremben voltunk, hogy betegyük nekik a plusz gépeket” – meséli Atiyeh Nabil ügyvezető-tulajdonos. Az eset nem egyedi: a RackForestnél minden ügyfél kitüntetett figyelmet és professzionális szolgáltatást kap, a tulajdonosoknak ugyanis a kezdetektől egyértelmű volt, hogy a rugalmasság és a minőség nem zárja ki egymást.

A prémium hosting hátteret biztosító RackForest egyedüliként van jelen Budapest három legjobb szerverhosting helyszínén. „Egy magas rendelkezésre állású rendszer esetében akkor sincs baj, ha az egyik lokáción elmegy az áram vagy tönkremegy a klíma. Ilyenkor automatikusan a másik két szerverterem kapacitásaival szolgáljuk ki az ügyfelet” – magyarázza az ügyvezető. Semmit nem bíznak a véletlenre, így a georedundancia mellett szünetmentes tápegységek és akár kétnapi működést is bíró aggregátorok garantálják a hibamentes üzemelést – mind a tudás, mind az infrastruktúra adott tehát ahhoz, hogy kiszolgálják közel hatezer ügyfelüket, legyen szó akár a Kulcs-Soft ügyviteli rendszeréről, akár a Telenor MyTV-ről az OTT-ONE Nyrt.-vel partnerségben. 

A szolgáltatások nagy spektrumával rendelkeznek, így a tárhelyektől a bérszervereken és a hostingon át az üzemeltetésig számos igényt ki tudnak elégíteni. 

Noha alap a csúcstechnológia, az ügyvezető azt vallja, hogy a tisztesség és az alázat legalább ilyen fontos az üzletben. „Nem várakoztatjuk hetekig az ügyfeleket az ajánlattal, és mindig alaposan megismerkedünk a szükségleteikkel. És ha valaki tíz szervert szeretne, de a mostani gépek erejével három szerver is megfelelne a céljaiknak, az olcsóbb megoldást fogjuk ajánlani neki” – mutat rá Atiyeh Nabil. Nemcsak ő áll mindig rendelkezésre: az összes kollégát könnyű elérni, így valóban élő, személyes kapcsolat fűzi őket az ügyfelekhez. A szívből jövő kedvesség, a jó ár-érték arányban nyújtott magas minőség és a szaktudás kombinációjának sikerét az ügyfelek és a pénzügyi mutatók egyaránt visszatükrözik. Az elégedett cégek egymásnak adják a hírüket, és olyan új klienseket hoznak, mint az Extreme Digital vagy a Budapest Airport, 2014-es indulásuk óta pedig 50 millióról 790 millió forintra nőtt a bevételük.