Leállásra figyelmeztet az OTP, a pénzintézet egyes szolgáltatásai nem lesznek elérhetőek március és április egyes napjain.
Mi történt? Az OTP Bank közleményben jelzi ügyfeleinek, hogy március 16-án 23 órától március 17-e hajnali 4 óráig nem lesznek elérhetőek alábbi szolgáltatások:
- az internet- és mobilbank,
- az OTPdirekt,
- az online termékigénylés (folyószámla, személyi kölcsön, áruhitel, értékpapírszámla),
- az eBIZ szolgáltatás,
- az Electra alkalmazás,
- a SmartBróker alkalmazás,
- a Vámpénztári alkalmazás,
- az OTP Bank által kibocsátott bankkártyákkal kezdeményezett internetes fizetések jóváhagyása
- és az OTP Contact Center számlatörténethez kapcsolódó telefonos információ szolgáltatása.
Március 23-án 21 órától 23 óráig az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálatán keresztül a csoportos beszedéssel és az állandó megbízással kapcsolatos információ sem lesz elérhető.
Pánikoljunk? Ne, a bankintézet hangsúlyozta, hogy a leállások fejlesztési okok miatt történnek.
Mi van még? Április 1-jén 18 órától április 2-án hajnali 1 óráig az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálatán keresztül nem lesz elérhető a csoportos beszedéssel és állandó megbízással kapcsolatos információ.