Borítókép: UNICEF Magyarország
rövid hír

Ráfordult az UNICEF a karácsonyra, webshopot indít a Matyódesignnal, a Pagonnyal és a Street Kitchennel

Forbes
2021. november 08. 1 perc olvasás

Új platformot indít az adománygyűjtésre az UNICEF Magyarország, a webshop célja a jótékonykodás mellett adománygyűjtés mellett a hazai tervezők és gyártók támogatása.

Új platformot indít az adománygyűjtésre az UNICEF Magyarország. A szervezet sajtóközleménye szerint az új webshop november 8-tól lesz elérhető, a célja pedig az adománygyűjtés mellett az, hogy „helyzetbe hozzon” az UNICEF értékeivel azonosulni tudó hazai tervezőket és gyártókat is. A gyermekjogokért felelős nemzetközi szervezet webshopjában megtalálhatóak hazai tervezők és gyártók egyedi termékei és limitált kollekciói, de a termékkör kiválasztásánál fontos szempont volt a fenntarthatóság is. A boltban emellett az UNICEF saját márkás termékei is elérhetőek.

Minden egyes vásárlás az UNICEF programjait támogatja.

Az adományozási platform nem csak karácsony előtt működik majd, a közlemény alapján a szervezet célja, hogy a bolt egész évben lehetőséget adjon a jótékonykodásra.

A projekthez elsőként csatlakozott többek között a Street Kitchen, a Matyódesign, a Pagony könyvkiadó és könyvesbolt,

a Malliola kerámiabolt, a környezetbarát noteszeket gyártó Notess, a verses pólóiról ismert SOY, Agócs Írisz könyvillusztrátor, valamint a Babadoboz is.

Rendelni egyelőre csak magyarországi címekre lehet.

Borítókép: UNICEF Magyarország